Wat kun je toch soms vreselijk onzeker gemaakt worden door mensen....

nou ik denk (ja natuurlijk weer die 100% niet) dat je wel kan rekenen hoor op dat meisje. Bij mij had de gynaecoloog het verklapt dat het een meisje zou worden.. Tuurlijk kunnen zij het verkeerd hebben, maar zij zien het dagelijks en wij maar een paar keer in ons leven.   En ach lekker kleertjes gaan kopen..

Groetjes Therablondi

Hoi Monique,

Irritant ja.... bij 2 vriendinnen van mij was de voorspelling 90% meisje... En beide hebben ze inderdaad een dochtertje gekregen.

Liefs,
Miepzzz

gewoon lekker laten praten.

als het kindje goed lag kunnen ze het met veel zekerheid zeggen hoor! wij krijgen ook een meisje, maar bij ons lag ze tot 2 keer toe in stuit. dus was het wat lastiger te zien. en werd er echt een voorbehoud gemaakt. van ik denk een meisje maar schilder nu niet meteen d ekamer roze want het is niet heel goed te zien. dit was de screeningsecho met 20 weken.

met 26 weken hadden we een pretecho, meisje lag nog net zo, maar deze echoscopiste zei ook het is een meisje, dus wij gaan nu van een meisje uit.

gewoon lekker genieten van deze bijzondere periode! en mensen lekker laten kletsen.

Dankjulliewel voor alle lieve reacties!
Ik denk ook inderdaad als die echoscopiste ( die dat tig keer op een dag zien) het heus wel bij het rechte eind hebben en zeker als ze zegt dat ze voor 90% zeker van haar zaak is. Anders had ze wel gezegd dat ze het niet helemaal zeker wist.
Heb vandaag ook lekker weer wat roze gekocht hoor! haha..
Bedankt meiden!!
Liefs Monique

Heel veel mensen om mij heen wisten wat het zou worden en bij allemaal was het goed. Leuk zeg een meisje! Wij hebben een meisje en een jongen en t is allebei even leuk maar ik weet nog wel toen ik bij ons wist dat het een meisje werd dat dat voor je idee het leukst was! Geniet van al dat roze!

Hoi,

Ik denk dat je er ook wel van uit kan gaan dat het een meisje wordt, maar voorzichtigheid is ook niet zo slecht hoor. Bij mij zag de echoscopiste, die de 20wk echo deed, dat het niet alleen een jongetje was, maar ze zag ook een zeer ernstige complicatie 'vasa previa'. Dit is een levensbedreigende complicatie voor zowel moeder als kind. Wij dus helemaal in paniek naar de gynaecoloog, bleek er helemaal niets aan de hand te zijn. Ze had het gewoon verkeerd geinterpreteerd. Dus..., ze zitten er ook wel eens naast. Nu nog even afwachten of dit inderdaad een jongetje wordt. Ik houd rekening met alles. We hebben al een jongetje, maar ik vind alles leuk. Een 2e jongetje is leuk als speelkameraardje voor de 1e, maar het zou ook leuk zijn als we van elk eentje zouden hebben.
Maar, ik denk wel dat het een jongetje wordt en dat van jou, naar alle waarschijnlijkheid, een meisje.

Succes,

Anne

hoi hoi,

bij een echo in het ziekenhuis kun je wel zeker zijn van wat ze zeggen.
dit zijn zeer ervaren mensen met een goede medische achtergrond.
bij een pretecho is dit echter wat minder zeker.
in mijn omgeving zijn bij een pretecho best vaak foute geslachtsbepalingen gedaan.
ik zou dus vertrouwen op de deskundigheid van de mensen in het ziekenhuis.
en het blijft een gegeven dat het nooit 100% is.

groetjes kwinty.

Hoihoi,

volgens mij zeggen ze die 90% omdat ze geen zin hebben in een rechtzaak achteraf. Daarom houden ze een slag om de arm maar ze weten het echt wel zeker hoor.

Bij mij zelfde verhaal; het wordt ook een meisje (). Maar we hebben wel een jongensnaam, just in case. En ik koop ook geen roze kleertjes maar dat is meer omdat ik daar niet zo van hou. Ik stel me helemaal in op een meisje, hoor. Ik kan me nou echt niks anders meer voorstellen, haha!

Geniet van de jongedame in je buik, dan doe ik het ook!!!

Terug
Bovenaan