<p>Ons zoontje gaat nu net naar het kdv, een babygroep. Tevoren een gesprek gehad en ons ritme doorgenomen: inbakeren, wakkertijd max 1,5 uur, fles na slaapje, etc. Hij is nu twee keer geweest, maar van dat ritme komt niks terecht. Ik ben daar erg gespannen onder, omdat hij tot 10 weken een huilbaby was die niet sliep en we zo hard gewerkt hebben aan een (droom)ritme en dat nu heel goed werkt. Ik snap dat ik wel moet loslaten, omdat ze voor veel kindjes moeten zorgen, maar vandaag zag ik in het dagverslag dat ze hem na 2,5 uur wakker zijn een fles hebben gegeven, ná de fles op bed hebben gelegd, toen weer 3 uur wakker, toen wilde hij geen fles (maar 50 ml) en toen issie in slaap gevallen in de box (half uur, wij hebben expliciet aangegeven dat hij alleen in bed in de puckababy mag slapen, ze vroegen zelf of we wilden dat hij in de box mocht slapen of niet). </p><p>Ik heb hier dus echt buikpijn van en vraag me af of ik dit moet laten gaan of dat ik het kan aankaarten. Moet ik het ritme nu loslaten en accepteren en ervan uitgaan dat mn zoontje wel went aan t ritme van t kdv? Ik heb het er nu erg moeilijk mee. Sowieso ben ik nog niet zo erg relaxed dus misschien moet ik vooral zelf wat losser worden, nog veel te verwerken na die moeilijke weken. </p><p>Wat vinden jullie? </p>