wat kunne jullie kleintjes al??? ff pochen

Luana is ook 11 weken en mag ook graag alles volgen. Vooral haar grote zus vind ze erg leuk! Omdraaien doet ze nog niet aan, iets pakken lukt haar bijna! Ze slaat wel en opent haar handjes ook wel maar pakken lukt dus nog net niet. Verder komt ze overdag nog 6x voor 150 ml. Ze slaapt er op door dus wij vinden het prima! Dinsdag naar het cb geweest en zelfs daar waren de 6 flessen geen probleem!!

Liefs ciomama

Jari is inmiddels ook alweer 11,5 week. Hij kan goed volgen, kijken en lachen ;) verder begint hij tegen wat dingetjes te meppen ;) maar echt bewust pakken volgens mij nog niet.. soms houdt hij wel iets vast, maar meer per ongeluk geloof ik ! Rollen doet hij nog helemaal niet.. wel kan hij zijn hoofd goed omhoog houden !

verder is jari heeeeeeeeeeeeel goed in lekker hard huilen, lachen, spartelen met zijn armpjes, trappelen, mama nat spetteren tijdens het badderen, broeken onderpoepen, spugen en plassen :p vooral leuk om te doen wanneer hij geen luier om heeft.. ook kan hij goed slapen en vindt het 'snachts veels te gezellig om even wakker te worden en papa en mama te vervelen ;)

Kortom hij kan genoeg maar is niet de snelste met andere dingen ;) ach komt vanzelf !
We zijn in ieder geval dolblij met hem en zijn apetrots op onze mooie zoon !

Hey Jootje,

Emi heeft bijna 8 weken continue gehuild. Ze heeft koemelkallergie ik riep het al vanaf het begin maar niemand die naar me luisterde. Nu heeft ze nutrilon pepti sinds 3 weken en het gaat echt super. We genieten met volle teugen van ons kleine meisje. Ze heeft nachten van 8 a 9 uur dus kan zelf ook bijtanken nu.

Terug
Bovenaan