wat kunnen die laatste dagen lang duren zeg....

He meiden!

Tja jullie lezen het al....mijn geduld wordt goed op de proef gesteld....
Ik heb nog bijna nergens last van, geen pijnlijke borsten, niet misselijk maar alleen maar moe!!! Ben echt de hele dag zo moe...pffff Dan kunnen die laatste dagen lang duren he! Ik heb me voorgenomen om niet te vroeg te gaan testen als de RD zich niet laten zien. Ik hoop dat ik dinsdag morgen of zo kan testen. Raar, van de ene kant voel je niets maar van de andere kant heb je toch een gevoel dat het toch wel raak kan zijn???Maar waarom??? Geen idee??

Nou gelukkig een druk weekend dus niet veel tijd om na te denken en dan zien we wel weer verder. Iets anders dan wachten kunnen we toch niet!
Zo ben ik dat weer effe kwijt :)

Meiden allemaal succes en tot snel!

xxx Niekje

Hoi moppie,

Die laatste dagen... Ja wat een ellende he....
Ik weet er alles van!
Voor mij duurt dat nog ff, vandaag w.s. mijn eisprong...

Ik hoop zo voor je dat die stomme RD weg blijven en jullie eindelijk eens mooi nieuws krijgen!
Gelukkig heb je veel afleiding dit weekeinde, dus hopelijk vliegt het voorbij.

Hou je taai Niek en tot snel maar weer.

Liefs,
Peet

Hé Niek,
Spannende tijden voor je !
En je gevoel kan je zo enorm bedriegen, dat heb ik de afgelopen tp wel geleerd... kotsmisselijk, moe en gespannen borsten en TOCH niet zwanger..
Ik laat me NIET meer foppen de volgende keer !
Hou je haaks he, ik denk aan je !

Liefs, SunshineJo

Hoi meiden

Nou hier nog steeds op wacht hoor. Gisteren wel wat bloedverlies maar heel minimaal en vandaag ook 1 keer en daarna niet meer. Nog wat vroeg voor de duiveltjes maar...je weet maar nooit. Ben bang dat ze dan toch gaan komen, Maar tot die tijd blijf ik stiekem hopen .

Hoes met jullie verder??

xxx Niekje

Hoi hoi,

Wachten kan zooooo lang duren! Kan die bloeding niet een innesteling zijn? Wil je niet te veel hoop geven maar dat zou natuurlijk wel kunnen. Succes met wachten!

Ester

Hoi hoi,

Wachten kan zooooo lang duren! Kan die bloeding niet een innesteling zijn? Wil je niet te veel hoop geven maar dat zou natuurlijk wel kunnen. Succes met wachten!

Ester

Ha Ester!

Nou daar had ik natuurlijk ook al aan zitten denken en ze zeggen tussen de 5 en 10 dagen naar je ei en het is precies 10 dagen maar, ik heb verder nergens last van dan wat hoofdpijn maar dat heb ik al een paar dagen, niet echt pijn maar meer beetje zeurderig gevoel en moe......soms zo moe....en dan lig ik in bed sávonds en dan kom ik niet in slaap???? tja....we wachten maar af...heb ergens toch een beetje hoop want mijn ongi begint normaal altijd met oud bloed. Nu nergens meer last van al ik naar wc ga....

nou bedankt voor je reactie!

xxx niekje

Jee Niek, wat spannend!!!!

Ik hoop het zo voor je!!!!!!
Het zou wel helemaal super de puper zijn zeg!!!!

Wanneer is eigenlijk je NOD?
Hou je taai meissie......

Tot snel
Liefs,
Peet

Terug
Bovenaan