wat kunnen die laatste dagen lang duren zeg....

Heel veel succes nog even Niekje, met die rottige laatste loodjes. Ik hoop het heel erg voor je dat jij na lange tijd weer 1 van de gelukkige mag zijn hier op het forum! Wij kunnen ook weer wel wat hoop gebruiken hier!

Liefs, Anke

hoi niekje, ik heb precies hetzelfde gevoel als jij, nergens last van maar wel hoofdpijn en moe, de RD`s moeten eind van de week komen, nou eigenlijk liever niet, maar ik heb het gevoel dat ik ze weer komen, ik heb de hoop een beetje opgegeven na 14 maanden
groetjes danielle

Lieve Niek,

Weet je alweer wat meer ?
Ik hoop zó voor je dat het nu echt is gelukt !!
Eindelijk weer eens positief nieuws , daar kijk ik echt naar uit.
Ik duim voor je en hoop héél snel iets te lezen over een positieve test...

Liefs, SunshineJo

Hoi meiden!

Nou hier nog geen positieve test (zaterdag morgen een dag voor mijn nod ) maar tot op heden ook nog geen duiveltje te bekennen!!

We hopen dus nog maar even door.... Ik had op zondag avond mijn eisprong , aangezien de gezellige buikpijn weet ik dat dus. De vorige keer had ik hem zaterdag avond en werd ik ook precies twee weken erna op zaterdag avond ongi dus, ze moeten vanavond komen of gewoon wegblijven!!
Heb nergens last van dan af en toe een steekje in mijn zij en buik  maar verder ook niet het idee dat de RD eraan komen....dus nog even wachten en hopelijk weten we snel meer.... Maar we zullen ons maar niet gek maken..... al is dat moeilijk...

nou tot snel meiden en toi toi toi allemaal. Het wordt echt weer eens tijd voor een positief leuk bericht van iemand van ons hier!

xxx Niekje

Terug
Bovenaan