wat kunnen jullie kleintjes allemaal al??

A

Anoniem

Guest
hoi

ik zat me hier af te vragen wat jullie kindjes al allemaal kunnen,
mijn dochter van nu 6,5 maand, kan nu haar voetjes pakken rolt van rug naar buik en af en toe terug, ze kan vijf minuutjes vrij stevig los zitten, en staat graag op schoot en dat was het wel zo,n beetje ohja ook  is ze steeds aan het  babbelen zoals bababa, dadada, dedede, prrrr brrr dat soort geluidjes en in bad vind ze spetteren geweldig.
ben benieuwd.
wat ik me ook afvraag is ik zie hier dat sommige kindjes hun fles krijgen om 20.00 en het klokje rond slapen pff mijn dochter houd gewoon niet van slapen s,nachts word ze diverse keren wakker niet omdat ze honger heeft maar wilt spelen en ze blijft net zolang door brullen totdat ze uit bed is en het hele huis ondertussen overeind heeft gezet hebben meer mensen dit of alleen ik, overdag is het ook niet geweldig hier en daar af en toe een half uurtje.

groetjes bianca

Hoi,

Stijn (nu vijfeneenhalve maand jong) kan van rug naar buik en van buik naar rug draaien. Ook kan hij met een speeltje spelen en schaterlachen en brabbelen en een capuchinoapparaat nadoen incl. schuim. Dan hoor je heel de tijd GGGGGGGGGGGGG! Verder kan hij los op schoot zitten en ook Stijn kan heel de badkamer onder water zetten als hij in bad zit. En hij kan zijn speentje zelf in zijn mond doen en er weer uit halen. Als hij onger begint te krijgen begint hij tegenwoordig aan mijn trui te plukken en als ik hem dan goed leg om hem te voeden gooit hij vanzelf zijn speen uit zijn mond. Ook hoef ik hem niet meer te helpen met aanleggen want hij weet heel goed waar hij moet zijn en hoe het allemaal werkt. En zo kan ik nog wel door gaan, maar wat hij het allerbeste kan is iedereen vertederen met zijn aanwezigheid.

Groetjes van Marloes

hahaha, stijn lijkt mij inderdaad een vertederend mannetje, wat zijn ze toch wijs zie het  al helemaal voor me speen uit zn mond halen en klaar liggen voor de lunch, hihi

Haai,

Mette is 5 maanden en rolt om en weer terug (vanaf 3,5 maand), speelt met alles wat ze te pakken kan krijgen en brabbelt hele verhalen. Op haar buik liggen met haar koppie hoog vind ze ook geweldig evenals op schoot zitten en staan.

x ing

Hoi,

Heerlijk...opscheppen over je kindje (mag ik even??)
Hidde(nu ruim 4 maanden)  draaide vorige week een paar keer (per ongeluk denk ik) van z'n buik terug op de rug.
Verder klets hij vanaf 2 maanden al erg gezellig. Toen begonnen we met gesprekken tegen elkaar euh, jij bent euh, ik weer euh echt heel leuk. Dit is ondertussen uitgebreid naar eurgl, hew hew, aaah aah en als het echt leuk is heel hoog gillen. Ik heb al geprobeert uit te leggen dat hij een jongetje is en dat hij laag moet brommen, maar het helpt nog niet.
Ik ben benieuwd wat de rest kan.
Groetjes Kaly

Hoi allemaal,

Daan (vrijdag 6 maanden) kan schaterlachen van oor tot oor met geluid.
Hele verhalen vertellen, en dan vooral tegen knuffels oid wat in de box ligt.
Vertikt het om te draaien, ligt zover dat hij alleen zich maar hoeft te laten vallen en draait dan weer terug naar zijn rug (deed zijn grote broer ook, die heeft nooit gedraaid).
Zit alleen op schoot en staat het liefste.
Kan zijn speen zelf in de mond stoppen.
Als ik niet vlug genoeg ben met zijn fles of hapje dan stopt hij alles in zijn mond wat maar in de buurt ligt.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Liefs Saskia

Hoi hoi,

Dylano kan nog niet helemaal omrollen van rug naar buik en andersom.
Hij is er wel druk mee aant oefenen.
Hij kan echt schaterlachen (en dan moet ik ook altijd lachen, en dat zit hij me zo aan te kijken van: wat doe jij nou??)
Spetteren in zijn badje kan hij ook als de beste!!
Hij grijpt de dingetjes bewust vast, en begint met sommige dingen te slaan.
Als je niet oppast heb je een peut van dat speeltje waar hij mee bezig is, haha!!
Hij ken ook goed rechtop zitten.
En als je hem op je schoot laat staan zeg maar, zet hij zichzelf af met zijn beentjes en wilt flink springen.
Hebben al een Jumper in huis, maar dat lijkt ons nog een beetje te vroeg.
Hij heeft vandaag voor het eerst in het loopstoeltje gezeten, en dit ging voor de 1ste x erg goed.
Hij ging naar achteren en naar de zijkant, naar voren moet hij dus nog uitvinden.
We hebben ons voorgenomen dat we het max 10min per dag doen, omdat het niet goed schijnt te zijn voor het ruggetje en heupjes.
Maar als je het niet te lang doet zal het niet zoveel kwaad kunnen denk ik.

Groetjes Debby.

Ohja vergeten te zeggen!!
Dylano heeft vorige week vrijdag voor het 1st zijn flesje eventjes vastgehouden.
Zal ff een foto plaatsten (de vrouw op de foto ben ik niet, maar mijn zus)

Terug
Bovenaan