wat kunnen jullie kleintjes allemaal al??

hoi,

wauw, dylano word al echt een grote bink, zn eigen fles vast houden, ik probeer het weleens dan kijkt mn dochter me aan van, ja en nu zou je hem niet in mn mond stoppen haha..

groetjes bianca

Lotte (bijna 7 maanden) is motorisch niet zo vlot. Ze kan zich (met een beetje hulp, haar armen zitten nog in de weg) van haar buik naar haar rug draaien. Dat doet ze dan ook alleen als ik haar op haar buik gelegd heb, want daar heeft ze een hekel aan en dus probeert ze terug te draaien. Van haar rug naar haar buik draaien probeert ze dus ook niet. Eigenwijsje...
Wel draait ze zich op haar zij als ze iets wil zien van de omgeving.

Schaterlachen doet ze niet. Een beetje grinniken als ze gekieteld wordt, maar daar houdt het wel bij op.

Zitten doet ze sinds een dag of drie. Ze kan zichzelf alleen nog niet zo goed in balans houden, maar sinds ze door heeft dat ze kan zitten wil ze dan ook. Op schoot zitten kon ze al heel lang.
Staan is nog steeds favoriet en dan met name springen. Met drie maanden stond ze op m'n schoot (geen gezicht!) en sinds twee maanden heeft ze door dat het enorm leuk is om te springen. Ze vind 'vliegen' het allerleukste. Een echt sensatiezoekertje.

Brabbelen doet ze zo nu en dan. Eigenlijk alleen als ze in m'n armen ligt na de bv. Dan zitten we lekker ontspannen (meestal voor ze naar bed moet) en gaat ze wat vertellen. Ze praat dan ook heel zachtjes, net als ik. Dan kijkt ze me recht aan en vertelt dan heel rustig. Heel lief.

Groetjes, Marisa

quote: twin stars reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-11-2007 09:14:46'));

hoi,

wauw, dylano word al echt een grote bink, zn eigen fles vast houden, ik probeer het weleens dan kijkt mn dochter me aan van, ja en nu zou je hem niet in mn mond stoppen haha..

groetjes bianca

Haha!!! Dit was de 1ste x hoor. Daarna heeft hij het niet meer gedaan.

Groetjes Debby.

hey hallo,

Mats is nu 14 weken en kan nog niet zoveel als jullie schatten.

maar hij is volgens mij de jongste van allemaal en dat komt vast wel goed.

Hij kan heel goed lachen en hard ook!

Hij kan trouwens ook heel goed eten (met 12 weken al bijna 7 kilo Ahum)

En hij slaapt lekker door   (heerlijk)

Liefs Malou

Hallo,

Daan is 4 mnd en klets je ook de oren van je hoofd. Ook is hij sinds een aantaldagen gek op gillen, zo hard en hoog mogelijk haha. (net een meisje af en toe) Verder pakt hij al een beetje, lekker frunniken  met zijn doekje en een beetje spelen met een beertje.
Hij probeert wel te draaien maar hij heeft elke keer zijn armpje verkeerd liggen waardoor het nog niet wil. Meestal wordt hij dan erg boos als het niet lukt.
Oo ja hij schaterlacht ook al af en toe, zo schattig.

Groetjes sylvia

Daan draaide zich net van de rug naar de buik... is nog geen 3 maanden oud!

Terug
Bovenaan