wat kunnen vroege symptomen zijn.

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
Ik ben even nieuwschierig om te horen van de dames die al eerder zwanger zijn geweest,wat waren jullie symptomen helemaal in het begin.
Ik weet dat sommige vrouwen helemaal geen enkel symptoom hoeven te hebben,maar ik vroeg me af hoe vroeg je al in de gaten kan hebben dat je zwanger bent.
Ik heb zelf het gevoel gehad dat ik tussen 10 en 11 feb mijn eisprong heb gehad omdat ik die altijd wel kan voelen.Nou heb ik sinds zondag wat rommelig gevoel en sinds gisteren en vandaag wat meer nog een heel licht weeeig gevoel ,het voelt net een beetje anders dan dat je ongi moet worden ,maar het gevoel komt redelijk in de buurt,ook sinds vandaag meer lage rugpijn,misschien innestelling????Mijn afscheiding is heel klodderig wit(sorry voor de fijne praat) .Nou ja ik moet nog heel lang afwachten ,want dat is natuurlijk het enig wat je kan doen,maar ben (net als  iedereen op dit forum) zooo ongeduldig!!!Vind het wel spannend omdat ik dit gevoel zo direct na mijn vermoedelijke eisprong ,nog niet heb gehad,denk steeds dat ik ongi ga worden,maar dat lijkt me beetje kort op de eisprong.maar goed ik heb al zo vaak gelezen dat je lichaam je erg voor de gek kan houden ,dat ik maar nergens van uit ga(heel stiekum!!!!!)Meiden iedreeen veel succes!!
Gr Cat

Hoi Cat! Je wilt ook van alles voelen he?! Moeilijk hoor.....
Ik ben de 1e x spontaan zwanger geraakt toen we 1x onvoorzichtig deden met de sex. Was echt een toevalstreffer, maar supergoed natuurlijk. Ik kwam er pas achter dat ik zwanger was toen ik al 6 weken was en dan omdat ik misselijk was. Ik dacht buikgriep te hebben en was bij de dokter. Die schreef me medicijnen voor en vroeg me bij het weggaan of ik niet zwanger zou kunnen zijn. Ik achtte die kans wel heel klein, maar toch maar een testje gehaald....en hartstikke zwanger.
Wat ik dus wil zeggen is dat ik daarvoor helemaal niets heb gemerkt wat er op zou kunnen wijzen dat ik zwanger was.......totdat de misselijkheid in alle hevigheid toesloeg!
Dit is mijn persoonlijk verhaal; bij iedereen zal het weer anders zijn. Ik hoop voor je dat je zwanger bent...nog even afwachten dus!!!!
Succes, Patricia (2e ronde, 2e kindje, NOD 19feb).

hey cat1
ik zit precies met het zelfde ik heb ook mijn eisprong rond de
zelfde tijd gehad en nu voel ik me al een paar dagen anders dan anders.
een beetje een zwaar gevoel in mijn buik en een zeurderige gevoel in mijn onderbuik
ik   heb al een dochtertje van 5 en van wat ik weet heb ik nooit zwangerschaps symptomen gehad. ik vraag me echt af of het nu eindelijk een keer raak is. mijn volgende nod is op 25 feb dus nog een paar dagen afwachten. spannend allemaal hoor.

ik hoop het, afwachten maar.

knuffie queenie.

Hey Qeeunie,fijn omiemand te treffen in het zelfde schuitje hahahha!
Ik hoop ook voor je dat het ook voor jou een geluksronde mag wezen.
Ik vind het zo moeilijk om me niet te veel bewust te zijn van mijn lijf alle pijntjes enzo,maar juist deze maand heb ik dat voor mijn gevoel best goed gedaan.
Nou ja we moeten nog effe(laaaaang) afwachten ,ik lees het wel als je zwanger bent!
Gr Cat

WHAAAAAAAAAA dom ik shcrijf jou naam gewoon helemaal verkeerd haha sorry Queenie

hey Cat,

ik heb ook rond dezelfde tijd als jou mijn eisprong gehad namelijk de 9de, na die tijd heb ik ook het gevoel of ik ongi moet worden maar volgens mij kan dat niet dat zou wel heel snel zijn.
Ik vraag me ook steeds af of het zou kunnen dat ik zwanger ben en kan bijna niet meer wachten tot ik kan testen.

ik duim voor je dat je zwanger bent en voor queenie ook.

groetjes desire

Ha Cat,

Wat ik bij mijn vorige zwangerschap heb gehad, is eerst (ongeveer een week na de eisprong) een heeeeel klein beetje rozig bloed bij het afvegen na plassen (is waarschijnlijk de innesteling geweest) en vanaf die dag hele witte afscheiding (!!!). Dat heb ik gehad tot aan de miskraam met 6 weken. Dus deze keer probeer ik goed op te letten of ik weer witte afscheiding krijg, want voor mij kan dat een teken zijn (mijn nod is 28 feb). En ja, wat duurt het laaaanngg..... Het liefst had ik gisteren al geweten of het raak is. Maar we zullen toch moeten afwachten...

Succes!! Ik duim voor je!

Groetjes Jenny

hallo Cat,

Mijn symptomen waren hoofdzakelijk een zeurderig gevoel in mijn onderbuik (net of je ongi moet worden) en hele hele hele gevoelige borsten en vreselijk emotioneel( komt denk ik door de hormonen). Maar het belangrijke is en blijft dat ik overtijd was een paar dagen. Het is dus, helaas, gewoon afwachten, hoe moeilijk het ook is

liefs
di silva
13 wk en 5 dgn zwanger

Terug
Bovenaan