wat kunnen vroege symptomen zijn.

hoi cat,
hier nog een ongeduldig iemand.ik heb deze maand echt helemaal niks gemerkt van een eisprong of iets en verder voel ik dus ook echt helemaal niks.ik denk dus dat ik komend weekend gewoon hardstikke ongesteld ga worden,maarja ik lees hier alweer dat je ook gewoon niks kan merken als je toch zwanger bent,dus stiekem heb ik toch nog een beetje hoop.en als ik zondag ongi word dat zeg ik:zie je wel!jij moet nog lang wachten heej.k*t is dat he.nou ja,succes!als je straks zwanger bent ben je zo vergeten dat je voor je gevoel zo eindeloos lang heb zitten wachten

Hallo allemaal,leuk al die verhaaltjes van iedereen ,nou bij mij zijn de klachten weer erger dan gisteren,de hele dag een raar zeurend gevoel links dat door trekt naar m'n onderug ook links.soort kloppend gevoel,het is niet echt pijnlijk te noemen maar wel beetje vervelend,ik zit ook steeds te kijken op de wc of er geen bloed ofzo is,nou dames in het zelfde schuitje,succesmet wachten.testem jullie trouwens elke maand en zo ja al voor je NOD of niet.
Ik test zelden omdat ik lange onregelmatige cyclussen heb en nooit zo goed mijn NOD weet,wil eigenlijk ook niet zo teleugesteld worden,maar ja soms is de verleiding zo groot zoals nu ,maar ja dan is er nog niks te zien hahhaha.
Groetjes Cat

Beste Cat,

Erg leuk ik zit precies als jij in het zelfde schuitje. Ovulatie 9 februari. Ik heb het gevoeld inderddaad ongesteldheids gevoel maar dan net wat anders. Nu heb ik  opgezette borsten, raar humeur (ik was gisteren niet te genieten en die arme man van mij moest het allemaal maar aanhoren)  en wat zeurende pijn in mijn rug en soms in mijn buik. En honger en soms een onbestemd weeig gevoel in mijn maag.
Wie weet zit het allemaal tussen mijn oren maar dat horen jullie over een weekje of zo. Afwachten is vervelend, ik zou willen dat we al een weekje verder waren maar helaas. Ik ga lekker weekend vieren en we zien het wel.
Veel sterkte met wachten.

Es

Hoi,

Bij mijn vorige zwangerschap had ik erg gevoelige borsten en het meest opvallende signaal: een paar dagen voordat ik over tijd was lustte ik ineens absoluut geen koffie meer! Ik vond het ineens zo ongelofelik smerig smaken! De zwangerschapstest was toen voor mij alleen een bevestiging van wat ik eigenlijk al wist.

Hm.. heb mijn eisprong een week geleden gehad. Koffie smaakt nog prima, maar voor mijn gevoel staat mijn BH op knallen! Mijn borsten voelen alsof ik stuwing heb, wat ik ook had bij de borstvoeding en het wordt  steeds erger. Goed teken dus..hmm....Aaaaaargh... nog 8 dagen geduld....  om gek van te worden. Als het deze keer toch níet raak zou zijn ga ik echt  ...

Succes allemaal!

Marceline

Hoi Marceline,

Misschien weet jij dit wel: vanaf welke dag kun je gevoelige borsten hebben als je zwanger bent? Ik heb als het goed is vorige week vrijdag mijn eisprong gehad en heb sinds zondagavond pijnlijke borsten. In het begin kon ik er niet eens op liggen. Dit is pas mijn tweede ronde (1e kindje), dus mijn ervaring is nihil.

Ik hoop  dat jij raad weet  (of iemand anders). Alvast bedankt!

Groetjes,

Tammy

Hoi Cat,

Ik vaar ook mee in dat schuitje, ook rond 10/11 feb. mijn ovulatie gehad. Sindsdien heb ik ook gerommel en steekjes, en ik lijk wat meer slijmverlies te hebben. Maar niet abnormaal veel.
Maar wat ik vooral heb, is dat ik heel erg moe ben. Ik denk alleen maar aan mijn bed, en ik viel gisteren bijna in slaap achter mijn computer. Ik heb 25 feb. mijn Nod...dus moet ook nog een tijdje afwachten...(deze maand ben ik trouwens begonnen met tarwekiemoliecapsules, dus ik heb goede hoop!)

Nou, ik ben benieuwd hoe het volgende week allemaal gaat bij jullie!

Liefs,
Duin77 (28, ronde 6, 1e blaag)

Hallo allemaal,
jeetje wat eel mensen al weer die rond de zelfde tijd eisprong hadden en dus ook de NOD,Ik ben heel benieuwd of er een paar gelukkige tussen zitten.
Ik had gisteren weer enorme last van alle kwaaltjes zeker tegen de avond,vandaag is het stuk minder voor het eerst,maar ben druk geweest vandaag dus kan best zijn dat het me nu minder is opgevallen hahah.
Ik hoop toch zo dat ons lichaam ons niet voor de gek zit te houden!!!!!!
Gr cat,houdt geduld dames

Nou,vandaag en gisteren nog meer pijn in mijn onderrug maar gek genoeg niet echt in mijn buik dit heb ik wel altijd verschrikkelijk de eerste 2 dagen van mijn ongi.
Vannochtend na plassen met afvegen heel klein beetje bruinig erg licht nog,maar nu bijna niks meer .Ik ben bang dat de duivels er aan gaan komen,maar het verloop naar mijn ongi toe is dan wel voor het eerst heel anders,want normaal ben ik pats boem in 1 keer flink ongesteld met direct veel rood bloed en nooit bruinig zeker niet met duidelijke rugpijn enzo,kan meestal precies voelen van "oh jee ik ben ongi geworden"meestal tijdens werken hahahah.
Nou ja ik wanhoop nog niet maar baal stiekum wel een beetje,mijn nod was rond woensdag of donderdag denk ik.
Benieuwd hoe het met de andere gaat.
Groetjes Cat

Terug
Bovenaan