Wat kunnen ze toch hard vallen.

Sneu is dat he!!

Gisteren viel Rik plat op zijn gezicht en wat denk je tand door zijn lip!! WAT KAN DATT BLOEDEN ZEG!! We hadden ook nog es allemaal witte kledng aan. Maar goed, Rk heefft daar toch nog wel even last van gehad! En moest echt keilang huilen het manneke. Maar hij heeft goed geslapen verder en had nu alleen nog maar een klein beetje een dikke lip!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi,

Mijn hart slaat regelmatig een slag over, omdat of Jesse valt ergens tegen aan idd of bijna valt.
zo is ie voor het eerst gevallen toen hij 7 maanden was hij zat op zijn auto en ik lette ff niet op toen viel hij met zijn neus op de grond, bloed neus, blauwe bult op het voor hoofd.
Ik wist niet wat ik moest doen, mijn moeder maar gebelt.
zo raar als mijn kind valt weet ik niet welke akties ik moet ondernemen, maar in mijn werk kan ik het zo inschatten.Ik verzorg daar de diepste wonden.

Jesse valt nu nog steeds vaak hoor, erg vervelend.

je hebt er goed aan gedaan om te koelen en als hij niet anders is alss anders, bijv suf is er niets aan de hand.

Groetjes Linda

Hoi Karin,

Sneu he als ze zo hard vallen. Ik krijg dan altijd zo'n brok in mijn keel. Feline is nu 3 keer echt keihard gevallen. En al meerdere keren op de tafelrand gevallen met haar kin of tand door de lip.
Moet zeggen dat ze snel weer stil is na een val. Behalve die keren dat ze echt keihard viel.

groetjes Maris

ps ik wen er ook nooit aan..

@Marloes, ook wij vinden die gel echt super werken. Het helpt de bult kleiner maken (weet niet goed hoe ik het zo moet zeggen), en de blauwe plek wordt ook niet zo blauw, dan als je het niet zou doen.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan