wat kwam eerst? vertel!!!!

even een vraagje: waar hebben jullie het eerst aan gemerkt dat jullie zwanger waren? behalve dan dat je niet ongesteld wordt. misselijkheid? gewichtstoename? gespannen borsten? vreemde tepels? raar gevoel in de buik? ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!
 
Hoi!

Zere borsten, geen zin in koffie & sigaretten had ik al een tijdje, maar aangezien we niet bezig waren zwanger te worden stond ik er niet bij stil. Toen een collegaatje me op een toevallig vertelde over haar eerste zwangerschap, wist ik het meteen: zwanger. raar he intuitie. Mijn voorgevoel klopte, ben nu 8 weken zwanger! Nu ook veel misselijk
 
Hoi,

misselijk, opgezette borsten en buik, slecht tegen bepaalde reuken, een andere smaak in de mond, vaker plassen, puistjes,
lust bepaalde dingen niet (meer) ea dingen die ik eerder niet zo lekker vond, eet ik nu bij de vleet, bijvoorbeeld aardbeien ben ik nu verzot op. Net of ik mijn suikergehalte bij moet eten ea word ik flauw, emotioneler
 
Hoi,
Ik had helemaal nergens last van. Voelde me net als anders, en dat bleef zo. Ik ben nu 25 weken zwanger. Je hoeft dus niet altijd wat te voelen, dat is voor iedereen weer anders.
 
hoi
bij mij begon het zo:
ik moest dus ongesteld worden (maar we waren wel al 2mnd aant klussen). ik was wel eens vaker een paar dagen overtijd (niet zo heel veel). ik had de hele tijd een ongesteldheidsgevoel en dacht dus echt dat ik ongi. moest worden. na 2 dgn nog niet ongi. dus ik een test doen: NEGATIEF! ik snapte er niks van...toen moest ik opeen heel veel plassen. ik kon op de wc blijven wonen hahaha...maar nog niet ongi. ook geen bruinvloed ofzo.
ik voelde toen wel een beetje ik KAN wel eens zwanger zijn...maar de test was neg. snapte er niks van...

dus ik na 5 dagen op het toilet te zitten plassen en ongi. gevoel te hebben weer een test kopen (de 2de) en toen verscheen er een dubbel streepje: POSITIEF!! ik schrok eerst helemaal niet haha ik dacht zo heel nuchter van: zie je wel...ik wist het!
maar ik was alleen thuis, en wilde het nog niet gaan vertellen vond het wat vroeg.
ik mijn vriend op het werk opbellen en zeggen! toen ik ophing kwamen de emoties...ik helemaal zenuwachtig en wist niet meer wat ik moest doen hahaha als een kip zonder kop rond gerend door het huis. ik was alles tegelijk: blij bang enz.

jeetje wat een lang verhaal is dit geworden zeg. sorrie, je had daar eigenlijk niet om gevraagd he?

nou toen kreeg ik dus beetje gevoelige tepels en met week 8 ongeveer werd ik super misselijk met overgeven enz. en met week 12a13 was dat weg.
ik hoop dat je het allemaal een beetje snapt wat ik getypt heb...hihi

nou liefs van sandy
 
Terug
Bovenaan