wat kwam eerst? vertel!!!!

Hai,

ik was moe moe en nog eens moe, al voor mijn NOD,net voor mijn NOD pijn in mijn liezen (nooit eerder gehad) en verstopping. Geen pijn in mijn borsten (nog steeds niet echt), misselijk (kwam later pas). Alle eerdere maanden (toen ik niet zwanger was) had ik last van allerlei andere ongikwaaltjes, maar het bleek steeds loos alarm.
liefs
Merijntje (bijna 16 wk)
 
Ik was ervan overtuigd dat het weer niet gelukt was: ik had continu een soort menstruatie-achtige pijn in mijn onderbuik. Liep dus de hele tijd naar de wc, maar er kwam maar steeds niets.

Twee dagen later was de test positief, en die buikpijn heeft zeker nog een week aangehouden!
Daarna kwam vooral de moeheid opzetten.

Groeten,

N.
 
Bij mij groeiden mijn borsten en buik ineens. Ook waren mijn borsten ineens wel heel erg gevoelig. En hormonale buien werden wel iets erger,maar ik dacht dat dat kwam door ongesteldheid.

Groetjes
 
Ik moest absoluut geen koffie meer. En aangezien ik een ontzettende koffieleut ben was dit toch wel een beetje vreemd... Mijn moeder maakte een opmerking zo van "oh, dat had ik ook toen ik zwanger was!" En toen begon er een lichtje te branden.....
 
Ik had om en nabij de bevruchting een schimmelinfectie. Een week voordat ik ongi moest krijgen had ik een zeurderig gevoel onderin mijn buik. Ik had ook innestelingsbloeding (ik dacht dat ik ongi werd). Tepels werden wat gevoeliger. De dag dat in ongi moest krijgen voelde ik mezelf niet en ik dacht dat ik ziek werd. Ik bleek dus zwanger te zijn. Ik heb de eerste 3 maanden geen last gehad van misselijkheid, maar ik moest enorm veel plassen en was wel erg moe.
Groetjes Sandra B
 
Hoi,
Eigenlijk had ik niet zo veel last van zwangerschapskwaaltjes nu achteraf denk ik dat de pustjes in mijn gezicht (vooral op voorhoofd en kin) de eerste tekenen waren, daarna had ik minder zin in sigaret (groot roker was ik niet hoor) en mijn tepels waren wat gevoeliger. Maar was niet misselijk ofzo. Ik was al even over tijd en heb toen test gedaan en ja hoor Zwanger!! We waren erop verdacht hoor maar toch nog heel bijzonder als je het dan echt ziet. Ha Ha Ben nu lekker aan het genieten en ja ben nu wel moe en heb last van mijn onderrug (6 weken zwanger nu) Hoop dat je er wat aan hebt. doei
 
Terug
Bovenaan