wat lusten jullie kids absoluut niet en juist wel?

nou, de titel zegt t al.

nathalia luist absoluut geen sla en pizza dat spuugt ze gelijk uit hahaha

wat ze heel erg lekker vindt is bloemkool en bruine bonen.
en chipjes hahahaha

waar je haar ook wakker voor kan maken is fruit.
banaan,druiven en appel zijn favoriet.
nu moeder zwanger is, hebben we ook altijd konkommer in huis. ook dat vindt ze heerlijk.

nou, ben benieuwd wat jullie kindjes lekker vinden en juist niet :D

liefs, do

karlijn lustabsoluut geen broccoli terwijl mijn man en ik dat juist erg lekker vinden
verder lust ze eigenlijk alles vooral als t ongezond is hahahahahahahaha

liefs maurilla

ja das een goeie, laten we die erbij zetten.

ik lust geen pizza, erwin lust geen sla.
dus ze heeft van ons beide iets wat wij ook niet lusten hahaha

Myrthe is (momenteel) geen fan van groente (net als papa) terwijl ze dat altijd wel at.

Verder lust ze echt geen kip (mama ook niet) geen patat (lustte mama ook niet) en geen pannenkoeken (nou ja, lust mama heeeeeel graag)

Waar je haar echt wakker voor kunt maken.... bijna alles.
Favo is macaroni, alle soorten kaas, druiven, komkommer, pizza, brood

Jesse is echt een brood en fruit eter. Of het nu gewone boterhammen, croissantje, broodje, stokbrood of wat dan ook is. Vind hij heerlijk. Fruit is hier ook echt een favoriet.

Warm eten heeft hij helemaal niet graag. Ook rauwkost vind hij erg vies.

Toetjes, een koekje, melbatoastje, soepstengel en alle lekkere dingen die hij krijgt bij opa en oma (ik ben niet zo van het snoepen) vind hij heerlijk.

Het enige wat Jesse wel lust en wij niet is vis. Maar voor de rest lust jesse nog veel niet. Hij proeft wel overal aan hoor, maar na 2 hapjes heeft hij gewoon genoeg gegeten 's avonds. Hoewel een boterham er zeker wel in zou gaan.

Eva houdt erg van pasta en de mediterane keuken (daarin lijkt ze op mama).
Brood vindt ze ook erg lekker (daarin lijkt ze op papa).

Verder is ze een echte vleeseter, alhoewel groenten hier ook meestal geen problemen geven, die eet ze zelf beter als fruit.

Over het algemeen is het geen moeilijke eter, ze houdt alleen niet erg van zuivelprodukten, en dan met name kaas, dat vindt ze echt niet lekker.

Groetjes Marieke

Hallo,

Bente is gek op allerlei pasta's, rijst, nasi, bahmi en alles wat uit het buitenland. Aardappels lust ze wel, maar daar is ze niet gek op. Groenten is ze niet gek op, geprakt met aardappelen gaat het er meestal redelijk in. Op dinsdag, woensdag en vrijdag is ze op Kindergarten en daar eten ze tussen de middag warm. Daar eten ze heel gevarieerd en daar vindt ze het meeste wel lekker. Voordeel voor ons is, dat ze op deze dagen dan 's avonds brood eet, en we de strijd om het eten niet hebben. Bovendien leert ze zo veel verschillende dingen eten.
Verder is ze gek op appel, peer, banaan en ananas.
Daarnaast gek op patat en frikandel, pannenkoek vindt ze niet lekker.
Bente is ook heel kieskeurig, als ze iets ziet en ze denkt hmmm dat hoef ik geloof ik niet, dan zal ze het ook niet proberen. Tijn daarentegen wil alles proeven en lust ook alles. Voorbeeldje van de week aten we spruitjes. Tijn zag ze in de pan liggen en zei: mama die groene balletjes vind ik zooooooo lekker!

Groetjes Danielle

He dit is een leuke,

Onze meid eet eigenlijk alles. Is een echt hamstertje, zoals mijn man haar soms noemt.
Wat ze niet zo heel erg lekker vindt is rijst, de dingen waar rijst in zit proeft ze wel, maar na een paar hapjes hoeft ze het niet meer. Spinazie vindt ze ook niet zo heel lekker maar als je er wat vlees bij doet eet ze het wel op.
Voor de rest hebben we niks te klagen en eet ze eigenlijk alles.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan