wat lusten jullie kids absoluut niet en juist wel?

Daniel is lekker makkelijk; die eet echt alles, het maakt niet uit of het warm of koud is, brood of fruit,
eigenlijk alles gaat er wel in,
Heerlijk dus.
Verder lusten mijn man en ik ook alles, nou jah mn man hoeft geen spruitjes maar verder maakt het ons niet uit,

Liefs Marina

hoi hoi
wat goed dat de meeste kleintjes zulke goede eters zijn zeg:)
hier een dametjedie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht eet,ze is dol op dr pyama papje maar brood warm eten of koek of wat dan ook gaat ergewoon bijna niet in,toetje wel dat is namelijk zacht
nu is de huisarts er 2wken terug achter gekomen dat ze hele grote amandelen heeft,en dat de rede is waarschijnlijk dat ze zo slecht eet,vandaag krijg ik te horen of er een verwijzing mogelijk is naar het ziekenhuis kno arts,
maar ze denken van niet omdat ze het niet graag meer doen bij hele kleintjes ivm hun weer stand
maar ja niks eten en alleen nog aan de baby voeding is toch ook niet goed lijkt mij>>>wie heeft er nog meer zo,n ervaring

Laura lust niet zoveel, eigenlijk alleen dingen die krokant zijn of gebakken. Ze lust wel brood en fruit, maar als je een boontje op haar bord legt naast gebakken aardappeltjes bijvoorbeeld, dan geeft ze hem terug zo van: die hoef ik niet! We doen nu vaak smeerworst op haar brood zodat ze toch wat vlees binnenkrijgt... Hier geen goede eter dus, dingen die ze niet kent wil ze ook niet proberen, dan ruikt ze eraan en geeft ze het terug. Gelukkig hebben we haar af weten te leren dat ze het op de grond gooit...

Quinten eet alles. zelfs rauwe aardappels, rauwe broccoli,wortels,bloemkool, patat diepgevroren?!

hij heeft vorige week voor de eerste keer capucijnen op en dat vond hij niets.
ik had er namelijk augurk doorheen gedaan om het een frisse smaak te geven.

hij vind voor de rest alles lekker, zelfs stamppot wortels met uien.

Hier dus helemaal geen slechte eter.
maar wat de boer niet kent gaat hij ook niet eten. tenzij papa het lekker vind dan wel!

groetjes lenie

Minoux is gek op brood, gebakken aardappelblokjes (vanuit de olie) en pasta met rode saus. Kip en gehakt zijn ook favoriet.
Groente is (helaas) meestal geen succes.
Haha, eigenlijk lijkt ze wat eten betreft best op mama.

Onze kinderen zijn allebei (bijna 3 en ruim 1,5 jr) redelijk goeie eters.
De oudste wil alleen perse geen kaas. Dat vind hij echt vies. Maar boerenkool met een worstje, of simpele macaroni met ham en kaas gaat er altijd erg goed in. Ook brood, havermout, cornflakes e.d. vind hij heerlijk. En met drinken prefereert hij de laatste tijd steeds vaker water boven alles.

Mijn dochter is iets lastiger, maar ook daarover mag ik niet klagen. Als ze nee zegt, en ik zeg ja, dan doet ze toch trouw haar mondje open.

Bovendien zijn we erg makkelijk. Willen ze niet meer, dan krijgen ze nog een laatste hap (altijd!) en zijn ze klaar. Maar ze moeten wel altijd een hap proeven van wat we ze voorschotelen.

Ik ben trots op allebei, want papa is echt een lastige eter. Geen paprika's, champignons, uien, tomaten, of iets waar tomaat in LIJKT te zitten. Geen rauwkost. Daarnaast ook heel veel groenten die hij niet eet, en ook niet wil proberen!!! Wordt er wel eens gek van.

Groetjes Liesje

Terug
Bovenaan