Wat mag hij nu wel en niet...

Hallo allemaal...

Wat mag natas  6 maand nu allemaal eigenlijk hebben..
ik maak de fruithapjes allemaal zelf en ben een beetje nu zonder ideen komen zitten..
www.dekeukenkikker.nl heb ik eigenlijk allemaal wel gehad..( die hij mag natuurlijk)
hij eet het allemaal even goed .. kiwi-banaan  heeft hij wel het  liefste..  haha

en wat kan je allemaal in de hand geven ?
we hebben al maloen geprobeert dat gaat heel goed.
banaan knijpt hij fijn tot moes haha..
en natuurlijk liga en een startkoekje van bambix.

groetjes sylvia

Hoi Sylvia

Rijstewafels voor vanaf 6 maanden mag hij in de hand hebben, appel en  peer kunnen ook.

Ik heb gisteren het Opperdepop kookboek van de Albert Heijn gekocht. Daar staan ook allemaal leuke ideeen in en ze zijn per maand gerangschikt, dus ook erg handig als je wilt weten wat Natas hebben mag.

Veel kookplezier,

Ilona

O helemaal niet aan gedacht een 'kookboek' voor baby's hihi

En de rijstewafels lust hij niet.. dan trekt hij echt het vieste gezicht wat er is..
dat proberen we over paar weekjes wel weer..
en appel dan gewoon een schijfje doen? Kan er dan niks in zijn keel schieten hij heeft onder 2 tandjes en daar schraapt hij al hele stuken mee af..
maloen durfde ik wel omdat dat erg zacht is...

groetjes sylvia

Ilona,

Waaaarrrrrr heb jij dat kookboek gekocht? Ik zoek al maanden naar dat ding! Maar ze zijn dit achtergebleven gat zeker vergeten met de distributie...grrrrr!

Enne...Sylvia, ik ben ook niet zo origineel hoor. Gestoomde appel en dan gepureerd, gepureerde nectarine, perzik, peer, mango en pruimen, soms een banaantje er door (niet te vaak, want het werkt verstoppend) en dan hebben we het wel gehad. Soms meng ik 2 fruitsoorten door elkaar. En soms een potje, want daar zit fruit in wat ik zelf moeilijk kan pureren (druiven, bijv.).

Groetjes!

Eveline

Bij de Albert Heijn!

Ik kan mijn moeder wel vragen er nog een te halen (ik ben alweer aan boord), er lagen er gisteren nog zat, maar ik weet even niet hoe ik hem dan bij jou kan krijgen. Je roept maar...

Groetjes Ilona

Sylvia

over die appel, gewoon uitproberen of hij het aankan, zou ik zeggen. Soms doet Laura ook opeens dingen die ik niet van haar verwacht had. Laura drinkt nu zelfstandig uit een tuitbeker (wel antilek), dat heb ik ook gewoon uit geprobeerd. Trouwens normaal eet Laura gewoon startkoekjes, maar Eveline en Marijke hebben allebei gezien dat ze dat afgelopen zaterdag niet gewoon deed (tot twee keer toe verslikte ze zich flink in een kruimel).

Groetjes Ilona

Tja, da's heel lief aangeboden, maar ik geloof niet dat ik binnenkort nog in de buurt van Huizen kom.... Ik ga maar eens informeren bij de klantenservice hier in Kudel of ze dat ding niet kunnen bestellen of zo. Ik hoor er zoveel goede verhalen over!

HOI SYLVIA,
IK BEN EVEN VOOR JE GAAN ZOEKEN VOOR HET OPPERDEPOP KOOKBOEK VOOR KINDEREN EN ALS JE NAAR WWW.AH.NL GAAT EN KLIKT OP THUISWINKELEN (KANTOOR-TABAK EN DVD)KUN JE HET BOEK ONLINE KOPEN.

GR TAMMY

Terug
Bovenaan