wat mag je drinken?

Ik drink ook heel veel thee en water en om het af te wisselen drink ik wel eens eeen sapje. Ik denk dat het allemaal wel meevalt als je gewoon wat afwisseling doet. De eerste 2 weken dat ik het wist dronk ik alleen maar rooibos thee, maar dat is me nu zo tegen gaan staan dat ik over ben gegaan op groene thee, meer afwisseling en heel enkel keertje doe ik er een heel klein beetje suiker in voor de smaak, terwijl ik dat normaal gesproken niet drink.

Hoi,

volgens mij is het ook heel belangrijk om 2-3 glazen melk per dag te drinken vanwege het calcium.
en ik denk dat je niet te veel thee moet drinken, omdat daar ook cafeine in zit.... en daar mag je natuurlijk niet te veel van binnen krijgen. Verder drink veel sap en af en toe glaasje frs (geen cola).

Ik drink vooral water en wissel het af met thee en een (zelfgemaakt) sapje. Ik ben ook helemaal fan van de blender en gooi er vanalles in!
Het vult, je krijgt je vitamines binnen en het is lekker! Ideaal gewoon.

Maar volgens mij als je afwisselt en niet teveel ergens wat van drinkt moet het geen probleem zijn.

Moet eerlijk bekennen dat ik gewoon drink waar en wanneer ik er zin in heb.

Uiteraard geen alcohol en weinig koffie, maar verder heel veel door elkaar varierend van melk en karnemelk, spa, alpro soya, roosvice, koffie, thee, ijsthee en gingerale. Vooral van het laatste wat meetr aangezien de gember bij mij goed helpt tegen de misselijkheid.

Ik drink heel veel sapjes pers nu ook elke dag sinaasappels,daar heb ik echt heel veel zin in.

Ik drink nooit veel prik,maar als ik zwanger ben kan ik het helemaal niet verdragen.

hoi allemaal,

ik heb sinds me zwangerschap aandelen in de melk en de yoghurtdrinks...

de rest boeit me niet zoveel af en toe een glaasje limonade maar totaal geen prik!!!

xx

Terug
Bovenaan