Wat mag ze allemaal drinken 6 maanden

Cb heeft aangegeven bij mij dat leren drinken uit een beker mag en juist handig is met magere yoghurt en dat magere kwark als toetje ook prima is. Ze krijgt dit dan ook al vanaf 7 maand. Water drinken oefenen we ook alleen heb ik het ei van Columbus nog niet gevonden omdat ze niet snapt hoe het moet. Heb een muchkin beker en een rietjes beker geprobeerd, maar een gewone beker vind ze interessanter, ze is nu ruim 8 maand.
 
[quote quote=10344288]Cb heeft aangegeven bij mij dat leren drinken uit een beker mag en juist handig is met magere yoghurt en dat magere kwark als toetje ook prima is. Ze krijgt dit dan ook al vanaf 7 maand. Water drinken oefenen we ook alleen heb ik het ei van Columbus nog niet gevonden omdat ze niet snapt hoe het moet. Heb een muchkin beker en een rietjes beker geprobeerd, maar een gewone beker vind ze interessanter, ze is nu ruim 8 maand.[/quote]
We geven onze dochter water uit een tuit of een gewone beker. Ze is bijna 6 maanden. 
 
Wij zijn met 6 maanden begonnen met water (uit een harde tuitbeker, van de Ikea) dan kan je je kindje een beetje helpen. We hebben nooit diksap gegeven. Ze heeft wel eens een keertje lichte verdunde ranja op, maar die schuift ze weg en drinkt ze liever water ??
 
 
Terug
Bovenaan