Wat merken jullie nu nog van de hormonen in je lijf??

hi

nou ik heb dus wel kraamtranen gehad en genoeg voor jullie allemaal...... niemand had mij daarop voorbereid, maar ik ben gelukkig wel goed opgevangen en heb het gewoon laten lopen.

op dit moment gaat vooral veel langs me heen, ik kan nog steeds niet de hele krant lezen, sommige dingen heb ik geen zin in. hoewel mijn wereld langzaamaan wel wat groter wordt. enne tsja vergeetachtigheid heb ik ook nog steeds last van. dat zal wat worden als ik straks weer aan het werk ga.......

jammer maar helaas, mijn koude voeten zijn weer terug. tijdens de zwangerschap had ik daar geen last van, maar zodra ze eruit was begon het weer.

succes!!!
annemarie

Hee meiden,

Ik ben ff wat afwezig geweest, laptop was defect, dus.....

Maar nu zijn we er weer.

Ik herken het helemaal. Ik vergeet soms ook dingen en dan uiteindelijk weet ik het wel weer. Tevens heb ik nog steeds last van een "wattenhoofd". Het maakt mij erg onzeker daardoor ga ik bijna over tot hyperventileren vooral ook als ik iets inspannends buiten de deur moet doen.  De afgelopen dagen ben ik ook weer voor het eerst ongesteld geworden dus lekker moe, chagrijnig en onzeker. De laatste paar dagen geen middagdutje gedaan. En ik maar denken dat ik de enige ben die kan hyperventileren. Totdat ik met 2 buurvrouwen sprak. En zij hebben er ook flink last van gehad toen zij in de kleintjes zaten. Dus ik voelde me erg gesteund. Mijn eigen moeder snapt er niets van want zij schijnt hier nooit last van te hebben gehad.

Wie heeft hier ook last van? En wat doen jullie er tegen?

Verder gaat het hardstikke goed hoor, ik geniet met volle teugen van onze Fleur (26-01-07) en Sophie (29-05-04).Sinds een weekje slapen we door en zien we de vermoeidheid eruit komen.

Liefs,
Natas32

In de kraamweek heb ik op een nacht een vreselijke huilbui gehad. Ben bij manlief in bed gekropen (had het bed van de oudste verhoogd en sliep daar in die week) en hij heeft me getroost. De volgende dag wist hij van niks: het bleek dat hij al die tijd geslapen had, dwars door mijn gehuil heen).
Momenteel voel ik me met de dag slechter worden: veel huilbuien, erg moe, geen geduld met de oudste dochter, gespannen. Als het na het weekend niet is opgeknapt, ga ik naar de huisarts. Volgens mij knapte ik bij de eerste veel sneller op (die kreeg dan ook de fles en sliep al snel door).

hoi
mama van marielle
mijn man heeft het ook wel eens dat hij dan in slaap val terwijl ik niet lekker in me vel zit,
Best wel vervelend vind ik dat.
Maar toch vn een knuffel alleen word ik ook wel iets beter..
xxx sylvia

Hoe zeggen ze dat ook alweer? mannen komen van Mars en vrouwen van Venus? Maar.. vandaag heeft mijn man alle energie in de oudste (Marielle) gestoken (die is superdruk altijd) en hoefde ik niks te doen, alleen maar uit te rusten en Vera te voeden. Dat vond ik wel heel erg lief. Ik voel me nu ook wat beter dan de afgelopen dagen.

Hoi mama van Marielle,
misschien heb je wel bloedarmoede of zo. Ik voelde me chronisch moe en dacht dat dat vast zo hoorde. Toen bleek dat ik een te laag HB -gehalte in mijn bloed had. Nu heb ik ijzertabletten en dat helpt toch al hoor. Gewoon even bij de huisarts langsgaan als het zo blijft.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan