Wat-mij-betreft-vooral-niet-kopen-lijstje

Waar je wel en niets aan hebt is niet voor iedereen hetzelfde. Sommige dingen die je opnoemt daar heb ik wel degelijk iets aan gehad dus laat iedereen niet denken dat je dat niet nodig hebt.
 
ik heb wel wat aan 't flesje en lepeltje, gebruik het nu iedere dag.... en het pompje ook, een bedzeiltje is gevaarlijk, daar kunnen ze van stikken (wiegendood) en hydrofielen kun je niet genoeg hebben, ik droog mijn zoontje van 5 maanden er nog mee af, en gevruik ze ook als hij overdag bloot ligt, om plasjes te stoppen, dus zoveel mamma's zoveel meningen......... wel grappig eigenlijk
groetjes brenda
 
Een must om in huis te hebben is Balneum badolie. En wiegedekentjes in de zomer? Ik heb op aanraden van een kraamhulp 2 badlakens gedaan na die tijd gebruik je ze gewoon als handoek.
 
Het bedzeiltje dat ik altijd gebruik is eigenlijk ook geen zeiltje, maar een molton. Dat kan dus geen kwaad i.v.m. wiegedood, zolang je het maar niet onder het hoofd van het kindje legt.
 
bedzeiltje ook niet gebruiken met heetwaterkruik! Stel dat de kruik lekt, dan stroomt het water niet weg en verbrand je kindje!
wat bij ons niet werkte was zo'n badring: een "stoeltje" waar je kindje in kan zitten. Nou mooi dat die mollige beentjes er met geen mogelijkheid in te persen waren!
 
Terug
Bovenaan