wat mijn mama nou toch heeft gedaan

A

Anoniem

Guest
 hoi allemaal.
gister toen ik in bad zat ging mama ineens wat gemeens doen.
ze ging in mijn neusje knijpen en toen al mijn snotebellen er uit halen.
daarna was het er nog niet uit deed ze het op de comode nog eens.
en dat vind ik   nog geneens leuk dus ga ik huilen.
doen jullie mama's dat ook zo vaak.
voor de rest is ze heel lief want moet altijd om haar lachen.

groetjes samir en mama(saloua)
26-07-2007

Hoi Samir,

dat doet  mijn mamma ook steeds. Gemeen he!!!! En dat terwijl ze weet dat ik het veel leuker vind om al die snottebellen uit te wrijven in mijn gezicht en in mijn haar. Vaak pakt ze een doekje voor mijn billen en die gebruikt ze dan om mijn gezicht goed schoon te boenen. Moet ik weer helemaal opnieuw beginnen.

Weet je wat ze ook vaak doet? Een spuitje met heel koud spul in mijn neus en dan sprayen. Dan gaat mijn neus open volgens haar. Dan ga ik ook heel erg zielig huilen en boos kijken hoor. Als mamma later in een bejaardenhuis zit ga ik dat allemaal ook lekker bij haar doen hoor.

Groetjes van Stijn

Hoi Samir,

Hoe kan het toch dat die lieve mama's van ons soms van die rare dingen met ons doen? Hier nog zo één die geen snottebellen kan zien. Steeds weer worden ze weggeveegd met een doekje. En heb ik dan eindelijk eens een lekker snotje verzameld in mijn neus, pakt zo zo'n naar wit ding (wattenstaafje noemt ze dat) om hem eruit te vissen.

Om haar af en toe eens terug te pakken, nies ik haar lekker onder als ik mijn mond vol heb. Het liefst met iets oranjes, want dat gaat moeilijk uit je kleren . Of als ze nét klaar is met me aankleden (waar ik trouwens absoluut niet voor stil blijf liggen) mijn luier lekker volpoepen. Hihi, kan ze weer van voren af aan beginnen.

Groetjes, Bas

Hoi Samir, Stijn en Bas..
Weet je wat ook leuk is, en wat ik dan ook wel eens doe? Als mama me een schone broek wil geven, wachten tot je in je blote billen ligt en dan lekker gaan poepen! Dan moet je ze eens bezig zien joh, met gauw een luier eronder leggen, billendoekjes tevoorschijn toveren, echt lachen..
Groetjes Jesse

hallo samir,stijn,bas en jesse

zeggen jullie papa en mama tegenwoordig ook al "nee dat mag niet " wat dat nu betekent weet ik veel maar ze kijken wel boos maar dan moet je erg lief gaan lachen joh dan doen ze gezellie mee. vinden ze niet erg grappig geloof ik maar ja

groetjes djaimy

hoi djaimy,

ja dat zegt mama ook vaak tegen mij.
denk dat ze dan bedoelt dat je iets niet mag.
doe ik het lekker toch.
maar heb weer iets nieuws geleerd.
als ze dat zegt moet je gaan lachen vindt ze dan niet leuk.

groetjes samir

Hai Samir en alle andere kindjes.

Weet je wat ook leuk is (alles wat jullie beschreven is echt ook superleuk, vooral het poepen zonder luier en snot in mijn haren smeren).

Als mama mij in de box heeft gezet of als ik op de g rond zit te spelen en ik heb er niet zoveel zin meer in, heel hard gaan huilen en jengelen. Mama pakt mij dan niet op, maar als opa en oma er zijn wordt ik lekker wel opgepakt. En dan kijkt ik altijd heel tevreden naar mama. En dan denk ik: Hahahaha, mama, ik heb het toch weer lekker voor elkaar.

Groetjes van Lune

Ps, zal nog wel wat leuke dingen verzinnen die ontzettend leuk zijn om te doen.

He Kids,

Weet je wat ik pas leuk vind!!! Bij papa en mama hun Brilletjes van de hoofden af trekken!! Die hebben ze normaal overdag niet op en ik vind het dan s avonds ook niet nodig!!

En wat ook leuk is, mama heel hard aan haar haren trekken, dan moet je haar eens zien kijken!

Groetjes van Benthe

Terug
Bovenaan