wat mijn mama nou toch heeft gedaan

Daar ben ik weer. Ik heb weer wat bedacht wat errug leuk is om te doen.

Mijn sokken uittrekken! En dan gaan mama en ik er een spelletje van maken. Mama doet ze aan, ze zegt dan dat ik koude voetjes krijg, en ik trek ze gewoon weer uit. Want ik vind helemaal niet dat ik koude voetjes heb. En ook al begint mama dan soms een beetje te mopperen dat ik ze aan moet houden, ik luister daar toch niet aan. Uittrekken is veeeeel leuker.
Maar soms is mama wel een beetje gemeen, want dan heb ik geen sokjes aan, maar een mallot. En dan probeer ik de sokken wel uit te trekken maar dat gaat dan helemaal niet. En dan kijk ik mama wel eens boos aan en dan moet ze alleen maar lachen.
Ach, de volgende keer win ik wel weer en moet ik weer lachen om mama.

Groetjes van Lune

quote: mamaLune reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-02-2008 15:17:22'));

Daar ben ik weer. Ik heb weer wat bedacht wat errug leuk is om te doen.

Mijn sokken uittrekken! En dan gaan mama en ik er een spelletje van maken. Mama doet ze aan, ze zegt dan dat ik koude voetjes krijg, en ik trek ze gewoon weer uit. Want ik vind helemaal niet dat ik koude voetjes heb. En ook al begint mama dan soms een beetje te mopperen dat ik ze aan moet houden, ik luister daar toch niet aan. Uittrekken is veeeeel leuker.
Maar soms is mama wel een beetje gemeen, want dan heb ik geen sokjes aan, maar een mallot. En dan probeer ik de sokken wel uit te trekken maar dat gaat dan helemaal niet. En dan kijk ik mama wel eens boos aan en dan moet ze alleen maar lachen.
Ach, de volgende keer win ik wel weer en moet ik weer lachen om mama.

Groetjes van Lune

Hoi Lune,

Ik kan nog niet zelf mijn sokken uittrekken maar weet wat ik doe. Ik zorg dat een van mijn twee grote neven in de buurt is en dan doen het al voor mij. Ik wiebelde eerder altijd net zo lang met mijn voeten tot ik de sokken uit had. Mijn neven weten dit en doen het nu elke keer voor mij als ze zien dat ik weer sokken aan heb gekregen. Mijn neefje Tristan (twee jaar) wilde zelfs voor mij mijn maillot uittrekken maar dat lukte niet. Ik hoefde toen niet eens kwaad te worden want hij werd al kwaad. Mijn mama en tante hebben toen laten zien dat hij deze niet uit kan trekken en dat ik anders hele koude beentje kreeg omdat ik een jurkje aanhad. Maar als jongetje begrijp je dat niet helemaal.

Groetjes
Maaike

wat ik altijd doe is het volgende:

mama verliefd aankijken als ze zit te kroelen,  dan heeeeel voorzichtig  aan die glimmende dingen in haar oren friemelen en dan ineens er HARD aantrekken! moet je haar gezicht dan zien! haha (vind ze geloof ik niet zo leuk,maar een lol dat ik dan  heb!)

groetjes,
puck

Hoi allemaal!

Ik heb ook nog wat tips:

Poepen in het grote bad, het is heel grappig om te zien hoe snel mijn grote zus er dan uit springt (hihihihii, alleen moet ik er dan zelf ook meteen uit)

Ik vind het ook leuk om aan die glimdingen in mama's oren te trekken

Aan mama's haren strekken is ook grappig

Ik kan ook heel hard knijpen, dan gaan papa en mama gillen!

En dan nog 1 ding, ik zit altijd in de wipstoel op tafel tijdens het eten, en dan gooi ik soms mijn speen of speeltje op papa's bord! Laatst lag mijn speentje in de mayo, grote zus moet dan heel hard lachen en ik ook!

Fijne dag! heel veel knuffels van Kane.

Terug
Bovenaan