Wat minder actief..

Hoi mama's,

Jullie hadden waarschijnlijk wel al gemerkt dat ik iets minder actief ben, sorry daarvoor!

Ik lees nog wel trouw, maar heb niet echt de puf meer om echt overal op te reageren.

Ik ben voor mijn gevoel écht met de laatste loodjes bezig en vind het nu allemaal toch wel érg zwaar worden. Ik heb al sinds vrijdag van die vervelende oefenweeen,  dus  erg  pijnlijke buiken, en dat maakt het lopen/bewegen/slapen gewoon een stuk lastiger op een dag. Beetje frustrerend als je iemand bent die het liefst heel de dag in de weer is, en nu dus enorm moe is van hélemaal niks doen (en van  een zeurend lijf)!! Bleh..

Gelukkig aanstaande donderdag laatste keer naar VK en de week erop naar de Gyn voor echo ivm de stuitligging van de kleine. Mocht de kleine dan nog eigenwijs zijn dan wordt hij/zij waarschijnlijk gehaald met een geplande keizersnede.. en dat zal dan al over 2 weekjes zijn! Erg spannend dus..

Verder is  de hele zwangerschap  tot nu toe érg voorspoedig gegaan! Wat ben ik daar blij om.. En ik moet zeggen dat ik nu toch wel héél nieuwsgierig ben of Kay nu een broertje of een zusje zal krijgen..

Dus.. dat ik even niet overal op reageer wil niet zeggen dat ik er niet ben!!

Groetjes,

Esmé mv Kay en ???

(36.2 wk zwanger)

Lieve Esme,

Geef er maar gewoon aan toe dan.... het zit er ook voor jou bijna op! Kan me je onrust en nieuwsgierigheid zo goed voorstellen.

Hoogzwanger zijn in de winter is ook echt heel anders dan hoogzwanger in de zomer. Tijdens je verlof lekker buiten zijn, voetjes in een bakje water, lekker ijsje eten in de schaduw is toch net even aangenamer dan door weer en wind boodschappen doen,  met veel te korte dagen en onrustige nachten vol verwachting wachten op je kleine.

Geef er maar gewoon aan toe en hopelijk heb je dat mooie lieve brusje voor Kay en dat door jullie zo verschrikkelijk gewenste kindje héél snel héél dicht bij je!

Denk aan je en ook voor jou:
http://www.youtube.com/watch?v=G-PiFclqUc4

Liefs Susan
ps. En volgend jaar wordt het weer carnaval, want dat mis je ook al dit jaar!

hey
dat je wat minder actief bent hoef je toch geen sorry voor te zeggen
Denk dat iedereen heel goed begrijpt dat het allemaal zwaarder aan het worden is voor je! Geef er inderdaad maar lekker aan toe!
Het wordt inderdaad wel spannend zeg Leef met iedereen die op het laatst loopt trouwens altijd erg mee of het nou om een eerste tweede derde vierde of .... gaat het blijft natuurlijk een wonder op zich.
Succes met je laatste loodjes!
mira mv marek en 24 weken zwv ??

je hoeft helemaal geen sorry te zeggen hoor, je gezinnetje en jij (met beeb natuurlijk) zijn nu het belangrijkste.
Lekker genieten van je verlof en een beetje uitrusten.

Liefs sandra

Ik ken je gevoel...

Die laatste loodjes zijn helemaal niet leuk!
Ik heb het zelf ook zo gehad, moe en emotioneel de hele dag!

Spannend dan of jullie kleintje nog in stuit ligt.. die boef van ons was vorige week weer uit zichzelf terug gedraaid... ik heb morgen weer een controle bij de VK. Hopenlijk ligt ie nogsteeds goed!

Als je straks een keizersnede krijgt ben je misschien nog eerder bevallen dan mij!
Al hoop ik het niet hahahaha, want ik heb het helemaal gehad!!!
Het mag van mij nu wel beginnen!!!

wel 1 vooruitzicht: voor mij is het nu ook binnen 3 weken.

Succes met die vervelende loodjes!!

Elise mv Merel en ? (38.6 wkn)

Poeh, die laatste loodjes wegen echt het zwaarst. Dat je uberhaupt nog puf hebt om te reageren! Gelukkig is het wel aftellen nu totdat je het broertje of zusje van Kay in je armen hebt. Bij mij kan het nog zeven weken duren, maar ik denk er ook al veel aan hoe het straks zal zijn met weer een klein frummeltje en Thom als grote broer *zucht* een heerlijk vooruitzicht! Nog even doorbijten!
Groetjes Laura mv Thom en 35 wkn zwanger

Nou ja!! Ik vind het niet normaal hoor, je hebt tijd genoeg juist .

Nee, grapje hoor! Als ik iets voor je moet doen, strijken of wat dan ook, bel maar, ben er binnen 20 minuten!

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan