Hoi mama's,
Jullie hadden waarschijnlijk wel al gemerkt dat ik iets minder actief ben, sorry daarvoor!
Ik lees nog wel trouw, maar heb niet echt de puf meer om echt overal op te reageren.
Ik ben voor mijn gevoel écht met de laatste loodjes bezig en vind het nu allemaal toch wel érg zwaar worden. Ik heb al sinds vrijdag van die vervelende oefenweeen, dus erg pijnlijke buiken, en dat maakt het lopen/bewegen/slapen gewoon een stuk lastiger op een dag. Beetje frustrerend als je iemand bent die het liefst heel de dag in de weer is, en nu dus enorm moe is van hélemaal niks doen (en van een zeurend lijf)!! Bleh..
Gelukkig aanstaande donderdag laatste keer naar VK en de week erop naar de Gyn voor echo ivm de stuitligging van de kleine. Mocht de kleine dan nog eigenwijs zijn dan wordt hij/zij waarschijnlijk gehaald met een geplande keizersnede.. en dat zal dan al over 2 weekjes zijn! Erg spannend dus..
Verder is de hele zwangerschap tot nu toe érg voorspoedig gegaan! Wat ben ik daar blij om.. En ik moet zeggen dat ik nu toch wel héél nieuwsgierig ben of Kay nu een broertje of een zusje zal krijgen..
Dus.. dat ik even niet overal op reageer wil niet zeggen dat ik er niet ben!!
Groetjes,
Esmé mv Kay en ???
(36.2 wk zwanger)