Wat minder actief..

Heel belangrijk! Denk aan jezelf!! Die oefenweeën vanaf gelopen vrijdag zijn toch echt een teken van ho-ho even rustiger aan gaan doen.

Lees ze en ik hoop dat de tijd heel snel voor je gaat.

Groetjes nanda

Hoi Esme, ik voel met je mee! We gaan wat kwalen betreft geloof ik aardig gelijk op...... Dus vanuit Lelystad leef ik met je mee hoor! Gisteren had ik echt even een opperdepop-dag, ik was helemaal leeg en heb voor het eerst echt even zitten janken, had gewoon medelijden met mezelf. Daar was ik dan gelijk weer boos over, want.... We hebben marit met IVF (en heel veel liefde) gekregen, ik heb een onzekere rottijd achter de rug voor wat betreft mijn gezondheid en dat ik dan zo'n mooi wonder mag meemaken om nu zwanger te zijn en bijna te gaan bevallen, daar moet ik dan ook niet over zeuren dat ik me lamlendig voel.......vond ik zelf,  dus dat heen en weer van emoties was me gisteren even te veel. Mijn man en moeder vonden (heel lief) dat ik alle recht had op een baaldag en hebben me even vertroeteld de lieverds. Maar kortgezegd baal ik enorm van dat dikke pijnlijke vermoeide lijf!!

Hou vol, onze wondertjes zullen niet lang meer op ze laten wachten!

Liefs Monique mv marit en 34 wk zwanger!

Terug
Bovenaan