wat mis je op de site..

ik klets al een behoorlijk tijdje mee op het forum (bijna 4 jaar) en er is veel veranderd op de site. en als ik eerlijk ben is het er niet altijd beter op geworden. toen ik hier net kwam kon je veel meer
wat ik in het begin erg miste is foto's plaatsen (is hier nog niet zo aan de oorde maar wel als je een maal zwanger bent (dikke buikjes) of als je net bevallen bent (pronken met je trots)

wat ik toen ook erg leuk vond is banners plaatsen (daar kan je op zien wanneer je nod is of daarna wanneer je bent uitgerekend). dat zou ik ook wel weer leuk vinden

chatten is op z'n tijd ook wel leuk. doe ik wel met het groepje van de eerste ronde (we kletsen nog steeds samen maar op een ander forum)

ik heb wel de ervaring dat het niets helpt als je de redactie mailt. vaak krijg je geen of heeeeel laat antwoord. en je krijgt steeds te horen dat ze er mee bezig zijn helaas helaas helaas.
we hebben zelfs een keer met z'n allen berichtjes gestuurd, maar dat hielp ook niet echt.

maar ja proberen kan altijd
sorry verhaal is beetje lang geworden hahaha

hey.. ik ben er achter gekomen door iemand van hier met de grandioze tip.. babybytes.nl

dat is echt leuk je krijgt een echt eigen profiel en je kan heel veel meer op de site..

misschien leuk als we daar ook met z'n allen heen gaan.. daar kun je ook chatten maar dan moet je wel eerst 6 dagen ofzo lid zijn..(gratis)

xxx

Terug
Bovenaan