Wat moet ik daar nou mee???

Hoi 4dec,

Tja wel moeilijk hoor, maar als ik jou was zou ik toch maar paal en perk stellen aan al die gezelligheid. Ook omdat je zelf hier op dit forum wel eens aangeeft niet lekker in je vel te zitten. Niet dat je nu gelijk van iedere extra kop koffie die je moet zetten in een depressie of burn/out zal schieten, maar volgens mij is je bordje al aardig vol!

Ik denk ook wel dat iedereen het kan begrijpen hoor, als je je grenzen goed aangeeft. Vooral als je de dag erna moet werken. En als je het moeilijk vindt dan schakel je toch de hulp in van een leuke buur? Men vindt het vast helemaal niet erg om je uit de brand te krijgen zodat je een beetje je rust krijgt.

Succes, KT

Tja, ik moet er inderdaad gewoon wat van zeggen maar dat durf ik echt niet!!  Wat een muts he?!!!
Ik zie wel hoe het loopt... ik laat af en toe wel eens iets los als ze weer hier zijn, maar zeg dat dan schijnbaar op een manier waardoor het niet serieus word genomen en meer als grapje opgevat word! hahahaha ook niet slim dus!

Maaar, 1 pluspuntje! Mijn vriend kreeg gistavond een sms-je van ze, met de vraag wat we aan het doen waren...(daar gaaaan we weer dacht ik nog..) hij heeft toen terug gestuurd dat hij met mij lekker een film aan het kijken was!
Weet niet precies hoe hij het geschreven heeft maar het was in ieder geval duidelijk! Hahaha we hebben dus een avondje voor ons zelf gehad!
Heeft dat wat ik tegen heb gezegt had gistermorgen dus toch meer indruk op hem gemaakt dan ik had gedacht

Enne, KT, ik voel het precies zoals jij schrijft...
Niet dat je van een kop koffie overspannen word   inderdaad, maar het kan soms wel teveel zijn op dat moment! Vooral als ik dan al niet lekker in mijn vel zit, dan heb ik daar geoon geen zin in!
In dan heb ik vaak ook geen zin om leuk te praten maar dan wil ik  op de bank ligen met een filmpje en geen gezeur aan mijn hoofd!  

Terug
Bovenaan