wat moet ik doen?

Hee Piewie,

Misschien merkt Mila ook wel wat spanningen bij haar mama, de toekonstige bruid. Heb je anders geen (schoon)moeder/ vriendin/ andere familie ofzi die een middagje op Mila wil passen?
Pas wel goed op dat ze niet uitdroogt he?

Liefs Kirsten mv Tyche

en nog succes met de voorbereidingen van jullie trouwdag!

hey meis,

probeer eens een scheut roosvicee of wat van d`r fruithapje door de melkfles....dat heeft bij ons ook wonderen gedaan....Yoëll wil nu iedere middag iets zoets door z`n fles en als ik het niet doe dan drinkt ie gewoon niet.....af en toe verwen ik hem met zo`n smulpapje of pyamapapje en dan vind ie mama helemaal lief....

Hopelijk heb je wat aan de tip want ik werd ook helemaal gek als Yoëll niet wou eten

Liefs en succes Denise

nou dames,ik ben bij het cb geweest en die zeggen dat ze voldoende binnekrijgt.
gelukkig heeft ze wel wat bij te zetten haha
de avondfles is afgelopen vanaf nu,die hoeft ze niet meer dus die strijd hebben we niet meer.
aan de andere kant..het was toen ze hem nog wel wou een heerlijk moment en ik zal het dus missen.
verder als ze de 300 ml aan opvolgmelk niet haald kan k het aanvullen met vitamine d.
gelukkig gaat de pap goed.en fruithap en yogurt ook= vocht.
al met al als ze goede plasluiers heeft en dat heeft ze hoef ik me geen zorgen te maken.
ben dus wel gerustgesteld.
als ze de fles niet wilt proberen we gewoon uit een beker of extra fruithap.
soms drinkt ze zelf een beetje(al kauwent op de speen) uit een beker met handvatjes.
dus denk dat ik wel gerusd kan zijn.
bedankt voor jullie adviezen.
x piewie

gelukkig weer helemaal gerust. Zo'n cb doet dus ook hele goede dingen (soms) hihihi

mama van Rêve

ben idd geruster,maar eh ze drinkt zo slecht zeg...poeh
de antilek beker loopt ze mee te klooien en de melk tussen de middag bij het brood lukt nog voor geen meter!
De rest gaat goed...alleen dat drinken....waneer gaat dat nou eens beter?
xpiewie

Terug
Bovenaan