Ik ben er duidelijk in: ik zou er gewoon voor gaan en geen rekening houden met bruiloften of andere dingen. Wat dat betreft is er altijd wel iets, toch? En laat de natuur maar bepalen of jij straks met een dikke buik op de ene bruiloft komt, en met een klein babietje op de andere..... stel dat......! Voor hetzelfde geld duurt het nog wel heel lang. Als alternatief kan je natuurlijk al wel stoppen met de pil maar een beetje uitkijken rond je eisprong als je het een klein beetje wilt beïnvloeden.....
Maar goed, natuurlijk jouw keuze, jullie keuze, wat voor jullie het best aanvoelt....
Mijn zus is 3 jr geleden getrouwd en mijn schoonzusje was toen net bevallen van haar dochtertje. Die is gewoon gezellig meegeweest in de reiswieg een gedeelte van de dag en heeft heerlijk geslapen ondanks het geluid.....
Maar goed, natuurlijk jouw keuze, jullie keuze, wat voor jullie het best aanvoelt....
Mijn zus is 3 jr geleden getrouwd en mijn schoonzusje was toen net bevallen van haar dochtertje. Die is gewoon gezellig meegeweest in de reiswieg een gedeelte van de dag en heeft heerlijk geslapen ondanks het geluid.....