Wat moet ik doen.

Ik ben er duidelijk in: ik zou er gewoon voor gaan en geen rekening houden met bruiloften of andere dingen. Wat dat betreft is er altijd wel iets, toch? En laat de natuur maar bepalen of jij straks met een dikke buik op de ene bruiloft komt, en met een klein babietje op de andere..... stel dat......! Voor hetzelfde geld duurt het nog wel heel lang. Als alternatief kan je natuurlijk al wel stoppen met de pil maar een beetje uitkijken rond je eisprong als je het een klein beetje wilt beïnvloeden.....
Maar goed, natuurlijk jouw keuze, jullie keuze, wat voor jullie het best aanvoelt....
Mijn zus is 3 jr geleden getrouwd en mijn schoonzusje was toen net bevallen van haar dochtertje. Die is gewoon gezellig meegeweest in de reiswieg een gedeelte van de dag en heeft heerlijk geslapen ondanks het geluid.....

Hoi,

Nou ik persoonlijk zou dan ook gewoon stoppen, zelfs als het meteen de eerste keer raak is, wat dan, daar valt ook wel weer een mouw aan te passen en als je volgende maand stopt en vroeg bevalt kan dat ook weer een situatie opleveren, ik vind dat je je gevoel moet volgen en niet op de kalender moet kijken, maar goed dat is mijn mening, dit zijn dingen die je niet teveel moet willen/kan plannen, ik was zwanger op beide bruiloften van mijn broer en zus en ik heb er niet minder plezier van gehad!

Succes Gr MJ

ik zou er ook gewoon voor gaan.nu zijn het bruiloften enzo..maar wat komt er volgende keer kijken...een zwangerschap plan je ook niet,je hebt gewoon geluk als het in 1 keer lukt om zwanger te raken,en dankbaar mag je zijn als je weer zwanger mag worden.succes met jullie beslissing.groetjes,karin

Ik zou er ook geen rekening mee houden. Sommige dingen laten zich niet plannen. En komt tijd, komt raad.
Succes

Hallo meiden,

Wat een fijne reacties allemaal van jullie. Echt heerlijk om hier even je hart te kunnen luchten. Nog fijner is dat er dan gelijk een aantal mensen met je meedenken.
We (ik) hebben toch besloten om te stoppen met de pil. Mijn man was vanmiddag toevallig wat eerder thuis van het werk dus we hebben er nog even over kunnen praten. Hij gaf heel duidelijk aan dat het mijn lijf is en dat als ik vind dat ik moet stoppen ik dat moet doen.
Ik ben nu namelijk veel langer en erger ongesteld door de pil en loop de week van te voren wel drie dagen lang met hoofdpijn. Niet echt een pretje dus.

We hebben dus besloten om te stoppen maar de eerste twee maanden inderdaad wel een beetje voorzichtig te zijn. Tja en mocht het dan toch nog raak zijn dan zien we dan wel wat we doen.

Bedankt voor jullie lieve reacties!!!
Liefs Anne

Hai Anne,

Wat goed dat je er nog met je man over hebt kunnen praten. Wat je ook zou beslissen, het gaat jullie allebei aan, ook al is het jouw lijf. Succes met 'uitkijken' en daarna met 'klussen'!

Groetjes,
Jamie

Hey Anne,

Ik zie dat ik eigenlijk niet meer hoef te reageren...want jullie zijn er al uit, wat super meis!!! Ook al ga je er nog niet voor de volle 100% voor (je snapt me wel denk ik) het is en blijft super spannend!!!

Ik was er ook gewoon voor gegaan. Voor onze eerste uk, waren we een jaar verder en de 2de hebben we 2x een mk gehad en zijn we nu ook alweer een jaar verder. Het valt gewoon niet te plannen meis!!!

Goed dat jullie naar jullie eigen gevoel luisteren meis en ik hoop dat we snel samen zwanger zijn!!! Dat mag ook over 3 maandjes zijn ;)

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan