Wat moet ik doen?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Nog steeds geen duivels te bekennen, hoe frustrerend is dat! Zit nu op dag 41, heb ik nog nooit gehad.
De test van maandag was negatief dus ik kan onmogelijk zwanger zijn toch?
Moet ik nu gewoon wachten of toch nog een test doen?

Liefs Ram24

Jeetje meid, wat een onzekerheid zeg! Dag 41?? Heb je elke maand zo'n lange cyclus?
Ik zou toch morgen ochtend ofzo nog een testje doen, als je zwanger bent neemt het hcg hormoon elke 2 dagen behoorlijk toe en zou je nu wel een positieve test kunnen hebben maar ik snap ook dat je eventuele teleurstelling wilt voorkomen....Moeilijk hoor!

Ik blijf héél hard voor je duimen! *******
Liefs Lynn.

Hey Lynn,

Afgelopen paar maanden had ik een cyclus tussen 35 à 37 dagen. Nooit langer. Misschien dat het nu weer helemaal anders gaat.
Maandag was inderdaad een teleurstelling daarom weet ik ook niet of ik wel een test moet doen?!

Hoe gaat het met jou?

Liefs Ram24

Hey Lieve RAM,

Wat een onzekerheid. Misschien heb je deze maand een uitschieter qua cyclus. Of een hele late eisprong gehad?

Zolang die duivels er niet zijn.... Goede moed houden!

Ook ik duim echt megahard voor je!!!!

Liefs

Begrijp ik meid....wat lastig hé, je wilt ook niet weer die teleurstelling maar misschien hoop je stiekem toch op die positieve test. Ik heb zelf nooit te maken gehad met een onregelmatige cyclus dus ik heb wat dat betreft echt geen idee maar het lijkt me wel heel lastig.....Ik blijf echt voor je duimen!!

Met mij alles goed, lief dat je dat vraagt!
Ik hou je in de gaten want ik ben erg nieuwsgierig wat hier de uitkomst van zal zijn?

Liefs Lynn.

@happy
Las net al wat op internet wat de oorzaken kunnen zijn als je ongesteldheid uit blijft, lees genoeg redenen. Al hoop ik natuurlijk dat ik toch echt zwanger mag zijn.

@lynn
Wat fijn dat het goed met je gaat!
Wanneer moet je voor controle?

Liefs Ram24

@Ram: Ik heb net het ziekenhuis gebeld en ik heb morgen al een afspraak, weet niet hoe of wat maar ik denk dat we alles even rustig gaan bespreken met de arts over hoe nu verder want dat is ook allemaal nieuw voor ons.....

Nou, ik hoop het zooooo voor jullie! Kan je mee naar de December mamaclub (als die ooit wordt gemaakt hier door de site-bouwers ;-) )

Hou je taai en indd geen bloed-geeft moed! :)

X

Hey Lynn

Wat spannend morgen! Is inderdaad allemaal nieuw en super spannend!
Hou ons op de hoogte!

Zou inderdaad leuk zijn om ook aan te sluiten bij decemberclub :)
Dus duivels blijf maar lekker weg!

Liefs Ram24

Terug
Bovenaan