wat moet ik hier nou mee,...zo verdrietig

goh hee wat een trut zeg, die dat zei!!! en wat vervelend dat dan niemand je verdedigd!!!
ik weet zeker dat je met je maatje 36 er kei mooi uit zult zien, en helemaal niet dik!!!!
je motto blijf gezond voor de kinderen is een heel goede!!! en probeer daarachter te blijven staan. laat je niet de grond in boren door zo een trut. waarschijnlijk is zij zelf helemaal niet tevreden met zichzelf, en was jij net teveel met zelfvertrouwen voor haar.
zet hem op, ga niet lijnen en blijf positief over en voor jezelf. jij bent ook een persoon die er mag zijn en daar hoeft zo iemand meer respect voor hebben!!!! je hebt al zoveel overwonnen!!!!
ik heb wel respect voor je, al ken ik je niet eens, maar jouw verhaal is er een van een sterke vrouw!!!!
sterkte en succes, hoop dat je nieuwe energie kunt halen uit al de reacties die wel positief zijn!!!!
Xx

Wat benik toch super blij met deze reacties!Je komt er zo in iedergeval wel achter wie je vrienden zijn en niet!Hou er maar 1 over ,...maar goed,..die zou voor me door het vuur gaan, dus die telt voor 10!
Ik probeer er steeds maar niet aan te denken, maar god,...wat is het moeilijk!
Mn man heeft al zelfs gedreigd( met de goede bedoelingen) als ik gekke dingen gaan doen, mijn babywens zal gaan uitstellen!Daars schrok ik wel heel erg van en ben ff wakker geschud!
Ik ben zelf helemaal niet zo, ik accepteer iedereen en of z nou dun of dik zijn, ik zou nooit maar dan ook nooit oordelen over iemand die te dun of te dik, je weet nooit wat er achter zit en trouwens iemand die er 'gemiddeld uit ziet zou ik ook nooit zeggen als ik dat zou zien dat die dikker is geworden, en zeker niet dat ze speklapppen heeft gekregen!
Ik had ook wel iets kennen zeggen over haar, maar zo ben ik niet,...ook weer bang dat ik een tegen reactie zou krijgen of wat,...maar goed....Moet mezelf wel op de voet houden en niet afdwalen!Voor mij is het heel wat wat er is gezegd en is niet zomaar 1,2,3...van de weg geveegd!Dan mag mijn gewicht enz wel goed zijn, maar mijn gedachtes en evenbeeld is echt weer beschadigd.
het gekke van alles is dat ik met een zwangerschap een knop kan uitschakelen en het helemaal niet erg vind om dik te worden, bij alle drie ben ik 30 kilo aangekoemn, ook weer wat over dreven, maar 9 maanden lang genoten en geen ene reactie gehad van niemand,...ja misschien omdat ze wisten dat ik dan zwanger was.Kortom,...ik ga uit deze positieve reactie's kracht halen en lekker weer aan de klus van de week:),....hopelijk vevaagd de andere gedachtes dan weer, en kan ik weer een beetje lache!
Thanx jullie zijn ontzettend lief!!!
Dikke xxx

Angel,

Trek het je niet aan!!!!! Je bent nu op je kwetsbaarst en juist dan loop je met die vreselijke ziekte zoveel gevaar! Dat je aan jezelf twijfelt past helemaal in de situatie. Jij bent degene die het sterkst is aangezien je alles al eens overwonnen hebt! Bedenk dat je destijds bewust een keuze hebt gemaakt die je gevormd heeft tot wat je nu bent! Een prachtvrouw die het aandurft het meest kwetsbare van zichzelf te laten zien. Laat je niet kisten door anderen die er niets van weten en die niet snappen wat je uberhaubt door hebt gemaakt. Ik heb respect voor je dat je je best doet elke dag te vechten. Houd vol. Wie het laatst lacht....

Liefs Heidi

Terug
Bovenaan