wat moet ik hier nu mee?

Hey sunny,

lees hier net je verhaaltje, om te beginnen vind het toch maar heel eigenaardig van je ventje dat hij zegt "'het zijn mijn kinderen en als het je niet aanstaat kan je vertrekken"' wiens kind draag jij dan ? en na zoveel kinderen en meermaals papa ervaring te hebben gehad zou tot bij hem toch ondertussen moeten doorgedrongen zijn hoe moeilijk dat het is om vader en moeder te worden. Die fase begint al tijdens een zwangerschap en de verantwoordelijkheid neemt gewoon toe naarmate het kindje groeit. Je moet er helemaal geen schuldgevoelens bij hebben dat is begrijpelijk dat je moe bent en dat je wilt uitrusten, het is zelfs de normaalste zaak van de wereld en daar heb je al moeder en voor de tweede keer als aanstaande moeder zeker recht op. wat de kinderen van u man betreft, ja het zou maar raar overkomen als je het zou laten blijken aan de kinderen dat ze niet welkom zijn begrijpen zullen toch niet doen daar ze nog veel te jong zijn. Ik zou daar maar een rustig moment voor gaan uitpikken om een gesprek aan te gaan met mijn man. Hou er wel rekening mee dat het onderwerp zeer gevoelig ligt voor beide kanten dus vermijd misverstanden en verder veel sterkte toegewenst, hoop dat alles goedkomt en dat het ondertussen wel beter gaat met je
 
Terug
Bovenaan