Wat moet ik hier nu weer mee?

hoi,
Ik heb geen tips of adviezen,wil alleen effe zeggen dat ik het supervervelend voor je vind.
Zelf heb ik er verder geen ervaring mee, heb namelijk een super goede relatie met mn schoonmama, ze is me erg dierbaar en heeft evt altijd wel tips of adviezen als je er om vraagt maar ze zal zeker me mn eigen gang laten gaan.
Ik hoop  dat de meeste andere moeders wel goed met hun schoonmama of schoonfamilie overweg kunnen.

Ik wil (niet om andere de ogen uit te steken) hier toch wel effe opmerken dat ik supertrots ben op mn schoonmoeder!!!

liefs marina

Hoi,

Het ff eruit gooien hielp al erg om mn boosheid ff de baas te kunnen.
Van de week belde ze zelf spontaan, mn mond viel open.
Toen had ze nog een rare opmerking maar ach ze doet maar.
Ze past dus niet vaak op, zeker nu het tussen schoonouders zelf niet klikt voelen wij ons niet op ons gemak haar bij hun te brengen.
Maar ook bij mn zwager en schoonzus doet ze dr eigen zin en let niet altijd op wat zij wel of niet willen voor hun manneke. (bv de tv de hele dag aanlaten)
Maar goed. Volgende week zien we ze weer, dan is mn vriend jarig en daarna is het weer ff rust. We gingen ieder jaar rond oktober met zn allen naar een bungalowpark, maar daar zien wij dit jaar vanaf. Jammer, maar voor ons is ons gezinnetje het allerbelangrijkst en daarna pas de rest van de fam. En als die zeuren en zeiken dan haken wij af. We willen een leuke en goeie sfeer voor Myrthe en als het zo niet kan, dan helemaal maar niet!

Toch jammer om te lezen dat meer hiermee worstelen. Zo zie je maar weer, overal is er wel wat.

In ieder geval bedankt dat ik ff kon zeuren haha.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan