Wat moet ik nu doen...wachten?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

mijn NOD was 13dec. De duivels zijn er nog steeds niet, maar zwanger ben ik volgens de test die ik gister deed ook niet...

Moet ik nu maar gewoon afwachten? Ik heb altijd een cyclus van 29 tot 31 dagen gehad en zit dus nu op dag 34.. das 3 dagen overtijd.

Ik voel me grieperig vandaag, heb al een aantal dagen een borrelende buik en als ik moet plassen heb ik een zeurderig gevoel in of bij (weet niet precies) mijn blaas links in mijn buik, maar er gebeurt gewoon verder helemaal niets. Ik word er eigenlijk een beetje niet goed van..

Ik begrijp nu de rest van de meiden die  soms na 10 dagen overtijd alsnog ongi worden...zwaar irritant zeg.

Ik vrees dat ik je geen beter advies kan geven dan even afwachten en na
een week nog eens testen. Ik had zelf afgelopen maand een cyclus van 31
dagen terwijl ik nooit, echt nooit een langere cyclus hebt gehad dan 28
dagen. Ik had 1 dag overtijd negatief getest. Ik was er echt van
overtuigd dat ik zwanger was! En toen werd ik twee dagen later dus
alsnog ongesteld.

Succes met wachten

Juup

Hoi,
tja afwachten lijkt me de enige mogelijkheid.
dat branderige gevoel bij plassen en dat griep gevoel,zou dat geen blaas ontsteking kunnen zijn?zijn wel beetje de verschijnselen.Heb ook wel begrepen dat als je ziek bent of wordt (griep) je cyclus ook wat van slag kan raken,ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt!
Groetjes Cat

hai
Nou ik ben ook overtijd en ook negatief getest, maar ik hoop toch stiekem dat ik wel zwanger ben want een cyclus van 50 dagen daar zit niemand toch op te hopen toch?
Heeft er iemand anders ook zo'n lange cyclus? Ennuh ik hoop natuurlijk dat we beiden zwanger zijn, zou leuk zijn. Hou je met op de hoogte?

liefs wies

50 dagen ?!!!wow...wat moet dat onzeker zijn zeg.. Nou, ik hoop echt dat je zwanger bent.

Heb je ergens last van, of niet? En ga je nog eens testen of misschien je dokter bellen?

x natascha

Hai Natascha

Nou ik ga zondag nog een keer testen en anders volgend weekend nog een keer. Zo niet dan ga ik tussen kerst en oud en nieuw maar eens naar de dokter ook al zie ik daar vreselijk tegen op.

liefs wies

Ik ben ook bang dat je even nog moet wachten en dan opnieuw testen. Misschien dat de test te vroeg was en er niet genoeg hormoon nog aanwezig is.
Ik zou na het weekend nog eens testen en als het nog negatief is, een afspraak met je HA maken.   Tis natuurlijk raar dat je ineens een hele lange cyclus zou hebben.

Nog even wachten, ik weet dat het moeilijk is maar kop op, he !!

Liefs
DiSilva

Hoi Natasha, Shit joh nu moet je nog even wachten... Ik hoop dat je volgende test positief is!!! Succes dit weekend!!! Groetjes, Esther.  

Terug
Bovenaan