Wat moet ik nu doen...wachten?

Hoi meiden,

hier nog altijd niets....we gaan maar gewoon verder afwachten. Ik hoop echt dat ik zwanger ben, maar ja...niets is zeker

Het is wel lastig wat ik nu moet doen. Vanavond hebben we een verjaardag en mensen weten dat ik altijd wel van een glaasje wijn hou, kan ik gewoon een glaasje nemen of niet? haha

x natascha

ik heb vanmorgen een test gedaan, maar ben niet zwanger. had maandag al ongesteld moeten worden. dus ik hopen dat ik zwanger ben, maar helaas. heb wel allerlei tekeken, niet ongesteld, snel geirriteerd, moe, rugpijn en geen zin in sex. weet niet wat het is, maar hoop dat ik de test te vroeg heb gedaan en dat er 25december uit komt dat ik zwanger ben. ik ben net voor de eerste keer geen nieuwe strip begonnen, dus het kan natuurlijk ook dat mijn lichaam van streek is. maar dan heb je toch niet al die tekenen?

wie weet raad?

thnx,

liefs cis

Hoi cis,

het kan inderdaad best dat je lichaam wat van streek is,   maar misschien ook niet. Die verschijnselen kunnen je ook voor de gek houden hoor, erg irritant is dat.
Vorige ronde had ik dat ook en werd ik na 2 dagen overtijd toch ongi.

Misschien moet je nu inderdaad nog een weekje afwachten...hoe rot ook, ik ben ook nog altijd aan het wachten. Ik denk dat ik dinsdag of woensdag weer ga testen..

x natas

Hoi Natas,
afwachten is eigenlijk het enige wat je kunt doen, hoe vervelend dat ook is.
Ik ben nu eindelijk ongi geworden, gisteren, ik had dat op 31 oktober moeten worden!!!
Ook Lieselotje heeft hetzelfde probleem.
Wij zijn beide bij de huisarts geweest en die gaf aan: gewoon afwachten.
Ik baalde als een stekker en heb er zelfs aan gedacht om volgende week weer terug te gaan, maar zie hier.....de red devils are in da house!
Ik kan wel merken dat ik flink overtijd was....jakkie.....mooi rood is anders...(ahum)
Maar ik weet nu gelukkig wel dat alles toch weer werkt.
Dus kop op meid nog even volhouden.....wie weet ben je toch zwanger?!!
Groetjes, Chalala

Hai Natascha,

En hoe staat het er voor, nog steeds niks? Nou ik heb vandaag (52 dagen) de test gedaan en op de ochtend. Nog steeds negatief. Ik ben benieuwd hoe lang ik moet wachten totdat de rode duivels te voorschijn komen. Wanneer ze niet komen voor de kerstvakantie moet ik van mijn man naar de ha nou had ik ergens gelezen dat de ha een inwendig onderzoek kan doen, nu kan ik het niet goed vinden met mijn huisarts dus.... ik ga zelf maar voorstellen of hij een bloedtest wil doen? Weet jij toevallig wanneer hij het een of het ander doet?

liefs wies

Hoi ..

hier nog steeds niets... Heb wel sinds gisteravond en nu dus ook nog hoofdpijn.
Gister nam ik een glaasje wijn op een verjaardag en werd halverwege dat glaasje misselijk, ben er meteen mee gestopt. Ik nam een spaatje rood en kreeg ineens last in mijn buik van de bubbels ?!! heb ik nog nooit gehad....enfin, wij weer naar huis en nu is verder niets meer aan de hand (op de hoofdpijn na dan)

Wies, ik weet niet wanneer de ha iets gaat doen, misschien moet je toch maandag maar ff bellen en gewoon een bloedtest vragen?.... vervelend zeg die onzekerheid..hou je me op de hoogte?

x natas

BEN NU 7 DAGEN (OF 6) OVERTIJD.....Heb vanmiddag getest, NEGATIEF...

Debiel word ik er van. Ik ben vanaf juli ieder maand ongi geworden en heb een cyclus van gem. 30dgn. Zit inmiddels op dag 37...

Ik heb een opgezette buik en was vanmiddag weer ineens 'niet lekker' ...kmoet ook vaker plassen, maar ja...heb nu twee keer getest en beide waren negatief..

Iemand nog tips??

Terug
Bovenaan