wat moet ik nu eten???

alles wat ik vroeger heerlijk vond om te eten, ga ik van over mijn nek.

Brood, avondeten, alles staat me tegen.

Had vandaag zin in cake, cake gehaald, 2 plakjes(ja, is natuurlijk te veel) gegeten en heb me nu toch een maagpijn echt kramp en misselijk.......

Zo gaat dat steeds, bedenk ik iets nieuws, mislukt het.... eet bijna niks zo, omdat het niet lukt er blijft steeds minder over.....

wat eten jullie waar je niet zo beroerd van wordt en hoe groot zijn jullie porties?

Ben altijd een grote eter, dus dit is zo gek voor mij. In mijn vorige twee zwangerschappen had ik juist extra eetlust en nu helemaal niet!!!!

Hoor graag an jullie,

Hi,

Pfoe, wat lastig...

rauwkost misschien? Valt niet zwaar, maarja, vult ook niet echt.
droge cracottes..
yoghurt..
Advies bij misselijkheid is vaker kleine beetjes eten.
Vind 't ook moeilijk, succes!

Misschien een lekkere smoothie maken? Met yoghurt en vers fruit?

Beschuitje?

Lastig hoor. Ben ook zwanger van de derde, maar mijn eetlust is nooit door een zwangerschap verpest. Lijkt me heel lastig!!!

Ik heb heel de zwangerschap al last van misselijkheid en braken..
Heb ook absoluut geen eetlust!
Maar een vette hap bleef er vaak nog redelijk in. (ook al had ik er eigenlijk geen trek in)
Suc6 ik weet hoe vervelend het is!

Liefs ils

Het enige wat ik binnen hield:
crackers (liefst creamcrackers of kleine LU crackertjes)
napoleonnetjes (zuurtjes, ja echt! ;-)
vanille vla (soms)

verder gewoon lekker toegeven aan je vreemde neigingen, alles wat je binnenhoudt is meegenomen.

Succes!!

liz

Op dit moment is het enige wat ik eet cracottes, rijstwafels en water of fruitontbijt. In kleine porties eten, en vaker verdelen over de dag. En gewoon eten waar je op dat moment zin in hebt. Hopelijk kun je dan iets meer binnenhouden.
Wat trouwens bij mij een beetje begint te werken tegen de misselijkheid zijn medicijnen (emesafene), acupunctuur en seabandjes tegen reisziekte.

Lastig zeg!
Ik had de eerste drie weken totaal geen trek, echt alles stond me tegen! Nu al een stuk minder, ik kan me helemaal rond eten!

Koffie, thee, warme choco, daar moet ik nu dus helemaal niet aan denken! Verder..
Eet wat beschuit? Dat helpt mij wel enorm!

Succes

beschuitje/ cracotte met smeerkaas,
kruidkoek (soort ontbijtkoek) helpt bij mij heel goed als ik misselijk ben en dan een paar hapjes daar van eet. Dan krijg ik toch wat binnen en het komt er niet uit.

Terug
Bovenaan