wat moet ik nu eten???

hoi hoi..

wat de rest al zegt: kleine beetjes eten.. k ken t gevoel hoor.. mijn oog is ook een tijd groter geweest dan mijn maag.. maar daar wen je wel aan...

ik ontbijt nu met een appel en een glas drinken.. tussen de middag meestal rauwkost en een cracker.. en 's avonds een paar happen avond eten...

mijn moeder zegt altijd: de kleine neemt toch wel de vitamientjes die hij/zij nodig heeft!

dus doen waar jij je goed bij voelt!

liefs

Ik zal die Knorr vie gaan drinken. Als je nou 2 stuks neemt dan heb je iig al heel wat vitamine binnen.

Moet wel zeggen dat ik dit zelf wel regelmatig weer eruit spug. Ach wat erin blijft blijft erin. Zelf kan ik ook haast geen avondeten eten. Ben namelijk misselijk vanaf 16 uur tot slaaptijd.

Maar overdag zelf eet ik veel brood en dat is ook het enige waar ik echt zin in heb. Tja in de supermarkt denk ik.... hhmmm das lekker maar heb ik het dan thuis in de kast staat pak ik het echt niet. Verder wat extra fruit eten?

En idd kleine beetjes eten werkt best goed.

fruit heel veel fruit.
daar had ik nog wel zin in.
toen ik 13 weken was was ik toch uitgeroogd en moest ik naar het ziekenhuis.
ik hoop dat je je zelf niet leegspuugd.
x

bedankt voor de reactie!

Gaat al iets beter.
Heel kleine beetjes lukt aardig.
Beschuit met yoghurt is nu mijn nieuwe vondst en bij veel trek daar nog appel en rozijntjes bij.

Ontbijtdrank gaat ook redelijk.
Heb nu ook van die honeypops van kellogs, zijn erg licht verteerbaar.

Gisteren ineens zin en sate stokjes, gegeten en ben me toch beroerd geworden, iets te veel van het goede, haha!

Maar bedankt voor de tips.

hoi, ik neem van bolletje geroosterd broodje met smeerkaas of pindakaas, dat kan ik hebben, en bouillon tegen 16uur anders wordt je zo flauw....ik ben ook de hele dag misselijk en het eten valt mij ook wel zwaar heb nergens zin in, terwijl ik ook een grote eter ben, ook het uiteten is niet meer aan mij besteed. inderdaad een vette hap wil ook helpen tegen de misselijkheid. je moet er niet aan denken aan die vette hap, maar gewoon eten en dan langzaam kleine beetjes dat helpt bij mij wel een beetje.....als het echt niet meer te doen is heb je bij de huisarts pilletjes voor zwangerschapsmisselijkheid en braken, die neem ik in als ik moet werken, (werk in de zorg) en erg misselijk ben.

Terug
Bovenaan