wat moet ik verwachten van kijkoperatie en erna?

Hoi Amber en Sassie

Ik heb 11 mei een kijkoperatie gehad en mijn eileiders zijn doorgespoten. Ik heb vijandig baarmoederslijmvlies, en ondertussen 3 IUI achter de rug maar niet zwanger. Vandaar de operatie. Ik hoefde pas 's middags te komen. Werd om half 3 geholpen en om 5 uur was ik weer terug. Ik heb 2 sneetjes, 1 in de navel en 1 net boven de schaamstreek. Ik heb er weinig last van gehad. 4 dagen later was ik alweer therapeutisch aan het werk voor 2 dagen. En naar het weekend ben ik weer gewoon gaan werken. Ik heb alleen de eerste dag veel last gehad van het koolzuurgas wat ze in hadden gespoten. Dit stijgt dan naar je schouders, maar hier gebruikte ik pijnstillers voor.
Het viel mij dus reuze mee.
Dames beide succes met de operatie en hopelijk daarna snel zwanger.
Groetjes Linda

@grote wens
Heb je die 3iui gehad voor je operatie? Heeft de operatie baat bij je gehad?

Gr WEndy

@grote wens
ik heb het verkeerd gelezen ik zag dat je pas 11mei die hebt gehad, heb je er nu wel goede kijkm op dat het gaat lukken het zwanger worden?

Gr WEndy

Hoi Wendy, ik heb op 26 juni een nieuwe afspraak bij de gyn. Deze maand nog even rust, waaarschijnlijk in juli weer starten met de 4de poging IUI. Ik heb nu een maansteen om, en ik slik tarwekiemoliecapsules. Dit bevorderd beide de vruchtbaarheid en de innesteling. Ik heb voor ik starte met de 1ste IUI eerst een HSG foto gehad. Alles zag er prima uit en nu ook weer. Dus ik zie het maar zo. Het is wachten op het lucky shot. haha
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan