Wat moet je allemaal regelen.

Ow ja... goede aanvulling idd. Verder is het leuk om een dagboekje bij te houden vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent... of had ik dat eerder al aangevuld...
Nu al zwangerschapsdementie???? Hahaha....

Lieve Veerle,

Ik wilde je echt niet aanvallen hoor. Maar bedoelde alleen te zeggen dat jullie zwangere lekker moeten genieten en je lekker in de watten moeten laten leggen. En je niet teveel zorgen moeten maken. En vooral zo die eerste maanden!!

Veel succes met de zwangerschap!!!

Groetjes Patricia

ik vind het wel handig zo een lijst

de vk heb ik gebeld
moeders voor moeders ben ik voor aangemeld

kinderopvang hebben we niet nodig

nadenken over naam vind ik wel moeilijk
gelukkig heb ik nog een paar maanden

kraamzorg doe ik als ik de eerste keer bij vk ben geweest

Bedankt voor je reactie Patricia. Ik geloof meteen dat je het zo niet bedoelde, het stond er alleen een beetje vreemd in het eerste berichtje.
Natuurlijk moet je vooral genieten en lekker wegzwijmelen samen. Tis een hele leuke tijd. Mij helpt het zelf altijd om juist nog meer te genieten als het rustig is in mijn hoofd en ik niet het idee heb aan 1000 dingen tegelijk te moeten denken. Vandaar dit lijstje. En er staat natuurlijk niet voor niks bij wat je in het begin moet doen, maar wat ook later of helemaal op het eind kan. Het is dus absoluut niet bedoeld om mensen op te jagen.... juist andersom.

Terug
Bovenaan