Wat moeten jullie allemaal nog doen voor de bevalling?

Best maf eigenlijk hè, dat iedereen het hele huis nog een grote schoonmaakbeurt geeft
Hier net zo hoor! M'n man is zelfs momenteel de keuken aan het schilderen!

Hallo!

Wat leuk al die lijstjes. Ik ben maar opgehouden met lijstjes, want hoewel het al opschiet (31+1 vandaag) gaan we over 2,5 week een nieuw huis betrekken, wat dus nog helemaal opgeknapt en ingericht moet worden...
Gelukkig zijn commode, ledikant en wieg wel geschilderd, die kunnen er zo in. Maar o wat hoop ik dat ons kleintje niet (veel) te vroeg komt..! Ik begin 'm wel te knijpen als ik lees dat de eersten uit 'ons cohort' al zijn bevallen, want we moeten zelfs nog een geboortekaartje en ook de naam zijn we nog niet uit. Aargh :)
Ach ik heb natuurlijk wel alle beddengoed al, en kleertjes en luiers en verzorgingsspullen dus de essentie is er...

Succes allemaal dames!

Haha ja inderdaad heel erg bekend!!
Manlief heeft gisteren het hele balkon schoongemaakt, en we hebben alle teunmeubelen schoongemaakt!
Vandaag ff de keukenkastjes leegkrauwen en de rolgordijntjes ophangen, dus nu alleen vrouwen hebben nesteldrang geloof ik haha!

Nou ff een update:

Inmiddels gedaan:
- Rolgordijnen gekocht voor de babykamer
- Badkamer grote beurt gegeven
- Woonkamer goed schoonmaken
- Alle deuren in en rondom het huis schoongemaakt
- Balkon schoongemaakt
- Laatste kleertjes gewassen
- Enveloppen voor de kaartjes geschreven

Nog te doen:
- Rolgordijnen inkorten
- Keuken grote beurt geven
- kozijnen op de babykamer nog verfen (kan alleen als het mooi weer is ivm het drogen)
- koelkast/vriezer schoonmaken
- klossen onder het bed
- voorraadkasten aanvullen
- ziekenhuistas inpakken
- bedje in de juiste volgorde opmaken
- bed klaarmaken voor als de vliezen breken

Nou valt toch nog best tegen wat we nog allemaal moeten doen haha!

Terug
Bovenaan