wat`n dikke buuk hahaha

Dat is ook al een behoorlijke toeter! hahahaha

Hou je het nog allemaal een beetje uit?
Je bent al aardig opweg naar de 40 weken in ieder geval!!!

Elise mv Merel, 26w5d zwanger

whahahahaa.....manlief en ik zitten helemaal te lachen hiero om jullie reacties.......

morgen moet ik weer naar de gyn. en hopelijk krijgen we nog een groeiecho, voor 3 weken geleden liep beeb 1 week en 5 dagen voor......tis nl. niet helemaal zeker dat de uitrekendata 16 januari is omdat ik vrijwel direct na de miskraam zwanger ben geworden, 1x normale menstruatie en 1x weet ik niet of het wel echt een menstruatie was......dus voor hetzelfde geld is die berekening van de groeiecho wel juist.....pffffff....

maar op zich gaat het goed en vind het ook super om zwanger te zijn, ik baal alleen ontzettend van mn bekkenpijn.......kan bijna niets doen, zelfs 15 minuten in de auto zitten is al te ver soms.....maar goed we hebben alles er voor over hoor...

Yoëll snapt het best, heeft het constant over de beeb, hij gaat dan ook trouw elke 2 week mee naar het ziekenhuis om te luisteren, te kijken en gewoon controle.....loopt iedere ochtend ff naar de beebkamer en zegt tot strax whahahaha.....geweldig hoor....

nou meiden, ik hoop dat ik over een tijdje wat meer aanwezig ben, nu lukt het niet altijd, maar lees trouw mee hoor....

liefs denise

Mooi puntbuikje! Volgens mij als er mensen achter je lopen zien ze niet eens dat je zwanger bent, zo mooi draag je het naar voren!
NOg ff lekker van genieten!

Lisenka mv Tessa & Meike

hoi hoi

wauw.. mooi buikje hoor en wat straal je...!!!!!

geniet daar maar lekker van en ga er maar lekker mee pronken..

pfff 32 weken , wat gaat het toch snel.....gaat alles nog steed goed met je...

groetjes tobi

Terug
Bovenaan