whahahahaa.....manlief en ik zitten helemaal te lachen hiero om jullie reacties.......
morgen moet ik weer naar de gyn. en hopelijk krijgen we nog een groeiecho, voor 3 weken geleden liep beeb 1 week en 5 dagen voor......tis nl. niet helemaal zeker dat de uitrekendata 16 januari is omdat ik vrijwel direct na de miskraam zwanger ben geworden, 1x normale menstruatie en 1x weet ik niet of het wel echt een menstruatie was......dus voor hetzelfde geld is die berekening van de groeiecho wel juist.....pffffff....
maar op zich gaat het goed en vind het ook super om zwanger te zijn, ik baal alleen ontzettend van mn bekkenpijn.......kan bijna niets doen, zelfs 15 minuten in de auto zitten is al te ver soms.....maar goed we hebben alles er voor over hoor...
Yoëll snapt het best, heeft het constant over de beeb, hij gaat dan ook trouw elke 2 week mee naar het ziekenhuis om te luisteren, te kijken en gewoon controle.....loopt iedere ochtend ff naar de beebkamer en zegt tot strax whahahaha.....geweldig hoor....
nou meiden, ik hoop dat ik over een tijdje wat meer aanwezig ben, nu lukt het niet altijd, maar lees trouw mee hoor....
liefs denise