Wat na 6 rondes Clomid?

Hoi Suzanne,

Ja volgens mij zijn we niet de enigen ;o)

Ik zit nu in mijn 5e ronde Clomid 50 mg.
Tijdens mijn 1e ronde heb ik om de dag een inwendige echo gehad voor een meting. Er kwam toen uit dat ik ongeveer op dag 17 van mijn cyclus met Clomid een eisprong heb. Daarna heb ik geen metingen meer hoeven doen.

Ik ben in ronde 3 (december) zwanger geworden maar dat is helaas eind januari een miskraamgeworden. Nu vanavond mijn laatste pil van deze rond en hopen dat het over een dag of 10 weer raak is... en anders gaan we vol goede moed verder.

Hoe lang ben je al bezig? Wij nu 20 maanden. Met het eerste jaar geen normale eisprong, dus toen maakten we uberhaupt geen kans.

Gr. Cindy

Oh en bijwerkingen heb ik alleen gehad bij mijn 1e ronde (heel gek pas een week na mijn laatste pil, maar dat klopte volgens de gyn wel). Was toen onwijs duizelig enzo, moest echt weggebracht worden van mijn werk want kon niet meer normaal lopen haha.

Daarna pas weer met mijn 4e ronde (toen was ik natuurlijk zwanger geweest en had ik de pillen  3 maanden niet geslikt. Denk dat mijn lichaam toen weer dacht dat het de 1e keer was ofzo. Ik kreeg toen een week na mijn laatste pil de hele dag wazige blik, kon niet scherp zien.

Duurt wel elke keer maar 1 dag.
Moet eerlijk zeggen dat ik dat van mijn ogen nog niet heb verteld aan gyn, bang dat ik dan die pillen niet meer mag! Maar als het deze maand weer is dan moet ik wel ben ik bang...

Terug
Bovenaan