Wat neem je allemaal mee naar het ziekenhuis voor bevalling?

Ja een man/vriend heb ik niet dus ja moet ik al niet naar kijken he:)
Bedankt voor jullie reacties want ik had echt geen idee wat je wel en niet moet meenemen.
Ik heb de zak klaargezet en alles steek er al in voor de baby,buiten de kleertjes want als die daar nog negen weken moeten insteken:)
Heb ze wel appart gelegd in de commode zodat als het toch vroeger zou gebeuren dat ik tegen men moeder gwn hoef te zeggen van dat stapeltje...
Maar hoe zit het met de suikerbonen?
Ik ga vrijdag men doosjes en zo halen,heb ze besteld en moet het er enkel nog alleen insteken want wou dat wel zelf doen omdat ik toch altijd moet rusten en dan heb ik even men bezigheid maar vanaf wanneer zou ik ze er in steken?
En worden die s'morgens als ik naar het ziekenhuis moet dan direct meegenomen of hoe doen jullie dat?
Maxi cosi staan ook al klaar dus alleen maar zien dat ik hem dan niet vergeet he :)
Want die zwangerschap maakt me soms echt zo dom he,ik heb nog nooit men bankkaart verloren of zo en nu sinds ik zwanger ben al twee maal in de automaat vergeten hehe.
Liefs orchideke

Hoi!
Ik zou ook een fototoestel meenemen en/of een film camera! (met rolletjes en batterijen)
denk dat je de eerste dag van je kindje graag wilt vereeuwigen!
groetjes Ciske

hoi hoi

wij hadden kleding voor mij mee
voor ons zoontje
fototoestel
lijstje met daarop namen en telefoonnummers van opas en omas en baar goede vriendinen en tante's en ooms's
ook telefoonnummer van het gemeente huis voor een afspraak van aangeven van het kind en telefoonnummr van de drukkerij ook 1 pak met beschuit en muisjes

misschien ben iknog iets vergeten maar volgens mij was dat het

ik had voor mijn man eeen lijstje gemaakt wat ie moest doen thuis     slingers ophangen ooievaar in de tuin geboorte kaartjes afhalen maxicosie meenemen het aangeven
mar ik heb wel gemerkt dat het voor mannen handiger is als je het allemaal op een briefje heb staan en dat ze kunnen afstrepen wat ze wel en niet hebben gedaan

groetjes soraya

Hallo,
Ik moest na de thuisbevalling alsnog naar het ziekenhuis. Veel bloedverlies en twijfels of de placenta goed was losgelaten. In de tas had ik voor mezelf een zwarte broek zitten. Wat was ik daar blij mee. Door de hoeveelheid aan bloedverlies was ik bang voor doorlekken en met een zwarte broek zie je dat niet.
Verder heb ik geen aanvullingen op dat gene wat hiervoor genoemd is.
Succes!

hoi!

ik ben in april na de bevalling naar het ziekenhuis gegaan door een bloeding
Ik had overal wel aangedacht maar kwam het volgende te kort:
-grote onderbroeken (je lekt regelmatig door)
-Wat te eten(sarah is om 12.43 uur geboren en we kregen opt ziekenhuis om 19.00 uur te eten, hadden de hele dag nog niets gehad)
-en ik was zo optimistich om voor de terugweg naar huis mijn gewone kleren mee te nemen, die pasten dus nog niet!

Groetjes Liset

Je krijgt wel een shirt van het zh als je een kz krijgt namelijk een operatiehemd met sluiting op de rug.Wat ik wel lekker vond na mijn keizersnede is inderdaad een bigshirt en lekkere warme sokken en pantoffels.Slippers vond ik te makkelijk uitgaan en je bent echt je aandacht nodig bij het lopen na een kz.

Terug
Bovenaan