Wat nemen jullie mee in het koffertje?

Hier ook de standaarddingetjes. Maar ook sportdrankjes, druivensuiker en eten voor mijn man. Dat waren we de vorige keer vergeten en aangezien het lang duurde, werd hij wel wat hongerig, haha.

De maxi-cosi ligt bij ons al in de auto dus die kunnen we niet vergeten.
Verzorgspullen is idd wel gemakkelijk om mee te nemen en wat te eten. Niet dat wij dat de vorige keer gemist hebben. Want ik kwam het ziekenhuis binnen en ik mocht meteen beginnen met persen, en drie/vier uur naar de bevalling mocht ik alweer naar huis.
Hopelijk gaat het nu net zo.

Kleding voor tijdens bevalling, kleding voor na de bevalling, ondergoed, hemden, slippers, ochtendjas achtig iets, voedings bh, sokken, shampoo, cremespoeling, borstel, deo, elastiekjes voor je haar, kleding om overdag aan te doen, lekkere goede joggingbroek, make up, ipod?,

Voor de baby, pakje voor als hij/zij geboren is, dekentje, mutsje, handschoentjes, jasje voor onderweg naar huis, (navelband), schone pakjes voor t gevaldat je langer moet blijven.

Fototoestel..

Dit heb k allemaal erin :)

een donker shirt voor tijdens de bevalling, op een licht shirt zie je nl eventuele bloedvlekken...(op de foto's) heb ik geleerd van mijn eerste bevalling ;)!
elastiekjes en schuifspeldjes voor je haar, wat lekker irri voor je ogen kan hangen!
lijst met telefoonnummers of wie je allemaal gaat bellen/sms'en, zo vergeet je niemand. voor het geval je moet blijven dan natuurlijk!

wil graag thuis bevallen maar heb van kraamzorg en verloskundige te horen gekregen dat ik ook een vluchtkoffertje moest maken heb nog een paar weken ben pas 34 weken en de lijst ligt klaar mocht het vroeger gebeuren dan kan mijn vriend inpakken wat er op staat de tassen liggen bij hem in de kast.

Terug
Bovenaan