Wat nu weer!?!?

A

Anoniem

Guest
Mijn menstruatie is eigenlij kaltijd regelmatig geweest, alleen de vorige cyclus een dag te laat. Deze keer dus 4 dagen later dan gewoonlijk. Ik al een beetje blij en testen doen, alles negatief!

Op dag 4 toch ongi geworden, helaas. Twee dagen echt heel erg ongi geweest, daarna 2 dagen niet en daarna (dag 5 van mijn ongi dus eigenlijk) weer gewoon verder waar mijn ongi gebleven was. Waar dit vandaan komt weet ik niet, maar ik heb het nog nooit gehad in ieder geval, zo'n gat in mijn ongi!
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand waar dit door kan komen? Ik zat zelf aan aan drukte of stress te denken, maar dat kan het allebei niet zijn...

Verder moet ik nog even kwijt dat ik van mijn collega's een beetje moe wordt. Ik werk in het basisonderwijs, groep 4 en volgens mijn collega's ben ik de volgende die zwanger 'zou moeten worden'. Er zijn zelfs (goedbedoelde) weddenschappen afgesloten! Ook krijg ik steeds de vraag of ik al zwanger ben, omdat ik mijn leven verder helemaal op orde heb: stabiele relatie, leuk huisje, leuke baan enz.
Om hier vanaf te komen, moet ik eigenlijk vertellen dat het bij ons niet zo makkelijk gaat, maar aan de andere kant vind ik dat te privé om op dit moment mijn collega's hierover te vertellen. De directie weet het wel, omdat ik ook onder schooltijd naar het ziekenhuis zou moeten.

Wat vinden jullie??

Ik heb het op mijn werk verteld,
omdat ik regelmatig naar het ziekenhuis moet.
ivm IUI. Ik vind het zelf heel prettig om het gewoon te kunnen vertellen, ook al is het idd erg prive. Dan hoef je niet iedere keer smoesjes te verzinnen.
Je hoeft niet alle details te vertellen natuurlijk.
Heel veel sterkte ermee, dat soort dingen maken het allemaal wel eens lastiger.
groetjes fleur

Ik heb het toen wij in mm zaten ook op werk verteld.Je krijgt anders alleen maar roddels als je tussen werktijd door naar zh moet,denken ze dat je ernstig ziek bent of gaan ze zelf dingen vertellen.Gewoon eerlijk zijn.Je hoeft niet alles te vertellen,maar levert een stuk meer begrip op.

Mijn collega's weten het ook al een hele tijd, en zijn heel meelevend. Ik werk overigens op een kinderdagverblijf.
Ik denk dat je je collega's hiermee ook goed op de feiten drukt hiermee... Als je het verteld op het moment van ze weer vragen of het "tijd" is.
Ik denk dat er dan geen weddeschappen zijn.

Thanx meiden!
Ergens weet ik ook wel dat ik het moet vertellen, maar ik voel me er nog niet 'klaar' voor zeg maar.

De volgende keer als het gesprek op zwangerschappen komt, gooi ik het er misschien wel uit!
Het is idd zo dat collega's dan meer begrip voor je hebben en er geen 'vreemde' verhalen de ronde gaan.

Het blijft lastig!

Meis,als je er nogniet klaar voor bent,dan moet je het nog even voor je houden. Dat moet je pas doen als je er zelf aan toe bent,niet omdat wij het wel fijn vonden om te zeggen.
groetjes Fleur

Dat weet ik wel, maar ik zit er nu gewoon een beetje tussenin van wat handig is (en voelt) om te doen.:)

Dat weet ik wel...

Ik zit er gewoon een beetje middenin van wat handig is (en voelt) om te doen en te vertellen... Pffff...

Terug
Bovenaan