quote: danielle1984 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-03-2008 11:16:01&apos

);
Hoi Danielle,
Het is niet leuk dat je elke keer moet wachten totdat je terug naar de arts moet!Ik weet er alles van, als je graag zwanger wilt worden duurt elke maand weer erg lang!
Ik weet verder niet wat clomid is , wel allemaal over gehoord op dit forum!Maar klussen kan nooit geen kwaad, er hoeft er maar 1 goed te zwemmen en dan kun je al zwanger zijn.
Een vriendin van mij, en haar man die had ook echt heel erg superslecht zaad die heeft een tweeling gekregen via IVF en ze is nu op een natuurlijk wijze zwanger!Dus alles is mogelijk!De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Bij ons is ook het zaad van mijn vriend niet echt goed, maar wij mogen nu gaan beginnen met IUI, en we lopen sinds december in het ziekhuis, dus dat gaat allemaal vlotjes zat!Misschien aan de arts vragen waarom het allemaal zo lang moet duren??!
En weet je je moet altijd hoop blijven houden, want hoop doet leven!
Ik hoop dat je net als de rest hier, snel zwanger mag worden.
Trieske
nu 4 maanden bezig in het ziekenhuis, nog geen behandelingen gehad, alleen nog maar zaad onderzoek en echo bij mij, om te kijken of ik een eisprong heb, maar na het harde bericht over het zaad, wat echt mega slecht is, zijn wij een beetje teneer geslagen, erg pijnlijk dit bericht, maar nu was vorige week woensdag mijn 10de dag, volgens de gyn dan binnen 24 uur een eisprong, dus wij geklust, wat dan eigenlijk volgens de gyn niet zou helpen vanwege het slechte zaad, maar gisteren weer geklust en daarna een bloeding, erg vreemd wat ik gebruik nu clomid en volgens de gyn moet dat ook mijn cyclus weer normaal krijgen, ik snap er niks van, we moeten pas de 2de week an april weer terug naar de gyn, maar wat moet ik nu doen? wie heeft dit ook gehad, en wie is ondanks het slechte zaad toch zwanger geworden??