Degene die voor mij reageerde WilKindje. Staat op de vorige pagina. Ze vertelt dat ze met de kvk 2v5 een hoop vals positieve testen heeft gehad. Als ik echter in haar reacties kijk, zie ik een paar foto’s van testen die compleet verzopen zijn en waarbij veel teveel urine is gebruikt. Dan kan er inderdaad een gekleurd streepje komen (staat zelfs in de bijsluiters). Maar dat zijn dan geen vals positieve testen, maar verkeerd uitgevoerde testen met een ongeldig resultaat. Was even off-topic in reactie op iemand die hier tussendoor reageerde.
Gebruiker; ik zie het inderdaad ook in jouw reacties via je profiel dat je dit al drie maanden op rij hebt. Steeds 1 positieve van een bepaald merk en de anderen negatief. Ik zou die test dus ook niet meer gebruiken. Heeft toch totaal geen zin na 3 maanden steeds hetzelfde gedoe?
Gebruiker; ik zie het inderdaad ook in jouw reacties via je profiel dat je dit al drie maanden op rij hebt. Steeds 1 positieve van een bepaald merk en de anderen negatief. Ik zou die test dus ook niet meer gebruiken. Heeft toch totaal geen zin na 3 maanden steeds hetzelfde gedoe?