<p>Hey dames, </p><p>Ik hoef niet zozeer antwoorden dat kan denk ik ook niet wil graag even mijn verhaal kwijt </p><p>ik en mijn vriend zijn 14 jaar samen hebben 10 jaar lang geprobeerd zwanger te worden.zonder resultaat </p><p>Vorig jaar had ik besloten het boek te sluiten en heb een buikwandcorretie ondergaan om soort van goed te maken ik ben heel wat kilos afgevallen en had een hangbuik en had die buikwandcorretie nooit gedaan omdat ik kinderen wilde. Maar goed vorig jaar dus afsluiten van zwanger worden en mezelf verwent met een buikwandcorretie en een kindloze toekomst het boek was dicht. </p><p>Nu is t 6 maanden geleden.en wat blijkt nu ben ik 4 weken zwanger en ik ben totaal niet blij eerder in paniek. Als aan mijn vriend ligt houden we het en gaan we er voor.</p><p>Maar ik voel het niet ik had het afgesloten. En natuurlijk niet totaal want als die kinderwens er 10jaar is is het niet opeens weg . </p><p>Maar ik ben bang verdrietig ik weet gewoon niet wat ik moet. Inmiddels ben ik ook 33 ik weet het nog niet te oud maar we probeerde het al toen ik 19 was paar jaar later medische molen ingegaan zonder resultaten . En dan nu zo onverwachts . Sorry lang verhaal maar ik kan alleen nog maar huilen. Ik weet het gewoon niet meer ....</p>