wat nu???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik word echt helemaal gek en ik moet echt even mn hart luchten.
Ik ben nu 9 dagen overtijd en ik heb maandag een test gedaan en die was negatief.
Dat was flink balen.
Nu heb ik op dit forum gelezen dat het soms mogelijk is dat je toch zwanger bent ondanks een negatieve uitslag.
En dat het dan door middel van bloed prikken en een echo te zien is.
Maar hoe kan dat dan???

Aan de andere kant heb ik ook weer op dit forum gelezen dat er ook mensen  waren die een negatieve zwangerschapstest hadden en toch allerlei tekenen hadden van een zwangerschap.
Deze waren naar de HA geweest en er werd bloed geprikt en een echo gemaakt en toen bleken ze toch niet zwanger te zijn.

Door het eerst verhaal had ik toch een beetje hoop maar dat is weer verdwenen door het tweede verhaal.
Zelf ben ik wel heel moe, heb veel last van afscheiding ( meer dan normaal) ben regelmatig misselijk en dat gaat dan weg als ik gegeten heb. Ik heb gister zelfs moeten overgeven.
Ook voelt mn buik raar aan, moeilijk uit te leggen.
Normaal heb ik  ruim van te voren als ik ongi moet worden  steken en een zeurend gevoel in mn onderbuik maar dat heb ik nu ook nog steeds niet gehad.

Ik heb al een keer mn HA gebeld omdat ik een lange cyclus heb van 41-42 dagen.
Deze is wel regelmatig.
Hier wilde ze ook niks mee doen, ze vond dat ik maar moest bellen als we meer dan een jaar bezig waren.

Dus ik weet nou niet echt wat ik moet doen????
Bellen naar de huisarts durf ik nu niet echt.
Zo ben het in ieder geval kwijt!!!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes Triesje

he meis das klote zeg ja , je lichaam kan je heel erg voor de gek houden heb ik ook hoor benheel erg onregelmatig zit tussen de 40 en de 50 dagen, ik ben 8 maanden bezig en ik ben wel dor gestuurd naar de gynocoloog, waarschijnlijk heb ik te weinig ei sprongen, ik heb de laatste keer ook   veel last gehad van zwangerschaps tekens , dus misselijk heel erge pijn in me tepels , maar ben het niet, als ik jou was zal ik nog ff afw8 en dan were testen weer negatief toch de ha belen en niet over je heen laten lopen je bent geen nummer

veel sterkte xxxx

suzette

Hoi Triesje,

Ik ben vandaag 10 dagen overtijd. Ik zit inmiddels op dag 42. vanmorgen getest. . . . . negatief. Ik voel me net zoals je boven beschrijft. De ene optie geeft weer hoop, maar als je dan weer denkt aan de andere, is die hoop weer weg en omgezet in onzekerheid.
Ik heb ook al ruim 2 weken last van misselijkheid, zere tepels en borsten en een raar gevoel in mijn buik. Heel af en toe heb ik een krampjes van en als ik dan ga kijken of de rd’s er zijn, is het weeeer vals alarm.

Ik durf ook nog niet te bellen naar de HA, maar goed vanaf hoeveel dagen moet ik dat dan wel???

Succes met wachten!!!

Liefs,
Sara

Hoi meiden,

Moeilijk hoor, ik ben pas 3 dagen overtijd en heb negatief getest gisteren, maar bij jullie is het helemaal lang...irritant, dat je dan sterk het gevoel hebt dat je zwanger bent, maar ja, de testen zeggen van niet.
Ik denk dat elke dokter anders reageert, als ik het hier zo lees op het forum.
Ik heb ook zoiets van: "als ik dan niet zwanger ben, laat die ongesteldheid dan ook maar snel komen, kunnen we weer verder!".
En toch heb ik ook nog hoop dat m'n HCG-gehalte te laag was en dat ik toch nog positief ga testen eind v.d. week.
Sterkte girls, hoop dat het toch raak is bij jullie en mezelf!

Groetjes,
Angel

Hallo meiden,

ik zal jullie een beetje hoop geven dan. Toen ik zwanger was was mijn 2e heb ik toen ik 7 dagen over tijd was een test gedaan, negatief. 2 dagen later was'ie positief. Hoop natuurlijk dat dat voor jullie ook geldt!!!
Zelf ben ik nog niet over tijd, maar heb wel al een paar testen gedaan omdat ik me zo zwanger voel. Twee van de drie testen geven een heel, heel, heeeeeeel vaag streepje. Ik had ze gewoon bijna weggegooid. Moet de test precies goed in het licht houden. Maar het streepje staat er wel, dus ik heb ook een beetje  hoop dat ik zwanger ben.  Maar het is nog zo vroeg dat ik ook wel heel  bang ben dat het valse hoop is......  

Groetjes,
Marieke

hoi

ik heb dat ook weleens gehad. en ik werd er helemaal gek van. ik dacht ook bij mezelf, laat ik dan maar ongi worden, dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. ook dat was niet leuk, maar je kunt inderdaad verder.
het kan ook zo zijn dat je inderdaad te vroeg hebt getest, eigenlijk zou je over een aantal dagen nog een test moeten doen, en als die negatief blijkt te zijn, dan zeggen ze dat je ervan uit kunt gaan dat het dan ook negatief is. blijft de ongi dan nog uit, zou ik ook zeker naar de ha gaan, en het is zeker zo "je bent geen nummertje"!!!!

ik ben nu ook een aantal dagen ongesteld, en heb gisteren een test gedaan-negatief! maar ben ook nog niet ongi. en daar wordt je onzeker van.
ik wens je veel succes.

groetjes marjan

Hoi Triesje,

Balen is dat zeg!! Ik ben zelf 6 dagen overtijd. Ik heb vanaf maart een regelmatige cyclus gehad van 34-35 dagen. Maar deze maand ben ik er redelijk van overtuigd dat deze 12 dagen langer duurt. Ik heb mijn eisprong (denk ik) 12 dagen later gehad. Ik heb het geluk dat ik het voel...
Misschien is dit bij jou ook wel het geval en moet je nog even geduld hebben. Ik kan ook haast niet wachten om te testen, maar heb me voorgenomen om op woensdag te tesen. Dat is ook waarschijnlijk de dag dat ik ongesteld moet worden (of niet).

Succes
Heartje

Hallo allemaal,

Hoe is het met iedereen? Hebben jullie alweer wat kunnen testen bij jullie zelf en was het positief??

Ik ben vandaag al weer 15 dagen overtijd en ik heb vanochtend weer een test gedaan, maar deze was weer negatief, dat was echt flink balen. Ik ben daarom maar eens bij de huisarts langs geweest. Ze maakte zich niet echt druk, ze zei dat het toch nog mogelijk was dat ik zwanger ben. Ze legde uit dat het soms wat langer duurt voordat het HCG hormoon genoeg is om een test positief te krijgen. Ze vertelde dat ik nog een week kon wachten en dat het dan echt nog mogelijk is om een positieve test te krijgen. Is hij dan nog negatief dan is het vrijwel zeker dat ik niet zwanger ben en dat mn menstr. even op zich laat wachten. Dus we wachten het maar weer af tot volgende week, ik ga volgende week dinsdag weer testen, dan maar hopen dat hij dan wel postief is, we gaan ervoor.

Ik kreeg geen doorverwijzing voor een gyn., zelfs ook niet na aandringen van mijn man. Als ik nu zwanger zou zijn dan zie je op een echo bijvoorbeeld toch helemaal niks omdat het  veel te klein is.  Ze vindt dat we het toch nog even af moeten wachten. Wordt ik toch ongi dan moet ik beginnen met temperaturen. Volgens haar moet dat dan ook een goede methode zijn om zwanger te kunnen worden.

Hebben mensen goede ervaring met temperaturen??? Zijn er mensen door zwanger geworden???

Iedereen verder succes met testen.

Liefs Triesje.

Maar goed we hopen dat ik toch zwanger ben en moeten dus nog even geduld hebben

Terug
Bovenaan