A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Ik word echt helemaal gek en ik moet echt even mn hart luchten.
Ik ben nu 9 dagen overtijd en ik heb maandag een test gedaan en die was negatief.
Dat was flink balen.
Nu heb ik op dit forum gelezen dat het soms mogelijk is dat je toch zwanger bent ondanks een negatieve uitslag.
En dat het dan door middel van bloed prikken en een echo te zien is.
Maar hoe kan dat dan???
Aan de andere kant heb ik ook weer op dit forum gelezen dat er ook mensen waren die een negatieve zwangerschapstest hadden en toch allerlei tekenen hadden van een zwangerschap.
Deze waren naar de HA geweest en er werd bloed geprikt en een echo gemaakt en toen bleken ze toch niet zwanger te zijn.
Door het eerst verhaal had ik toch een beetje hoop maar dat is weer verdwenen door het tweede verhaal.
Zelf ben ik wel heel moe, heb veel last van afscheiding ( meer dan normaal) ben regelmatig misselijk en dat gaat dan weg als ik gegeten heb. Ik heb gister zelfs moeten overgeven.
Ook voelt mn buik raar aan, moeilijk uit te leggen.
Normaal heb ik ruim van te voren als ik ongi moet worden steken en een zeurend gevoel in mn onderbuik maar dat heb ik nu ook nog steeds niet gehad.
Ik heb al een keer mn HA gebeld omdat ik een lange cyclus heb van 41-42 dagen.
Deze is wel regelmatig.
Hier wilde ze ook niks mee doen, ze vond dat ik maar moest bellen als we meer dan een jaar bezig waren.
Dus ik weet nou niet echt wat ik moet doen????
Bellen naar de huisarts durf ik nu niet echt.
Zo ben het in ieder geval kwijt!!!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groetjes Triesje
Ik word echt helemaal gek en ik moet echt even mn hart luchten.
Ik ben nu 9 dagen overtijd en ik heb maandag een test gedaan en die was negatief.
Dat was flink balen.
Nu heb ik op dit forum gelezen dat het soms mogelijk is dat je toch zwanger bent ondanks een negatieve uitslag.
En dat het dan door middel van bloed prikken en een echo te zien is.
Maar hoe kan dat dan???
Aan de andere kant heb ik ook weer op dit forum gelezen dat er ook mensen waren die een negatieve zwangerschapstest hadden en toch allerlei tekenen hadden van een zwangerschap.
Deze waren naar de HA geweest en er werd bloed geprikt en een echo gemaakt en toen bleken ze toch niet zwanger te zijn.
Door het eerst verhaal had ik toch een beetje hoop maar dat is weer verdwenen door het tweede verhaal.
Zelf ben ik wel heel moe, heb veel last van afscheiding ( meer dan normaal) ben regelmatig misselijk en dat gaat dan weg als ik gegeten heb. Ik heb gister zelfs moeten overgeven.
Ook voelt mn buik raar aan, moeilijk uit te leggen.
Normaal heb ik ruim van te voren als ik ongi moet worden steken en een zeurend gevoel in mn onderbuik maar dat heb ik nu ook nog steeds niet gehad.
Ik heb al een keer mn HA gebeld omdat ik een lange cyclus heb van 41-42 dagen.
Deze is wel regelmatig.
Hier wilde ze ook niks mee doen, ze vond dat ik maar moest bellen als we meer dan een jaar bezig waren.
Dus ik weet nou niet echt wat ik moet doen????
Bellen naar de huisarts durf ik nu niet echt.
Zo ben het in ieder geval kwijt!!!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groetjes Triesje