wat nu???

Hoi Triesje en de andere meiden,

Ik was ook overtijd, vorige week na 2 dagen en na 5 dagen overtijd getest: negatief.
Vandaag, 9 dagen overtijd, een heel vaag + bij de ClearBlue test, dus vermoedt dat ik toch wel zwanger ben, ga overmorgen weer testen. Dus er is nog hoop voor je, misschien duurt het bij jou inderdaad ook langer dat er genoeg HCG in je urine zit. Ik duim voor je en ook voor de andere meiden.
Raar eigenlijk dat er in al die gebruiksaanwijzingen van die testen staat dat je het op de dag dat je overtijd bent al kan gebruiken, want blijkbaar werkt dat niet bij iedereen zo.

Groetjes,
Angel

quote: Angel36jaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2007 17:22:09'));

Hoi Triesje en de andere meiden,

Ik was ook overtijd, vorige week na 2 dagen en na 5 dagen overtijd getest: negatief.
Vandaag, 9 dagen overtijd, een heel vaag + bij de ClearBlue test, dus vermoedt dat ik toch wel zwanger ben, ga overmorgen weer testen. Dus er is nog hoop voor je, misschien duurt het bij jou inderdaad ook langer dat er genoeg HCG in je urine zit. Ik duim voor je en ook voor de andere meiden.
Raar eigenlijk dat er in al die gebruiksaanwijzingen van die testen staat dat je het op de dag dat je overtijd bent al kan gebruiken, want blijkbaar werkt dat niet bij iedereen zo.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Zeker raar dat het bij die gebruiksaanwijzingen staat.
Maar even wat anders,als je vandaag een heel vaag +je hebt bij een clearblue test dan ben je gewoon zwanger hoor!!!!!!!!
Kijk maar nogeens goed naar de gebruiksaanwijzing,daar staat duidelijk ook een heel licht streepje betekend zwanger.
Dat zou toch fantastisch voor je zijn.
Hou ons op de hoogte.

Groetjes Triesje

Hallo,

Wat vervelend allemaal zeg. Echt niet fijn al die onzekerheid.

Ik ben begonnen met tempen. Je krijgt een goed beeld van je cyclus als het goed is. Het is voor mij ook pas de eerste cyclus maar zag wel een stijging halverwege.

Als je een stijging hebt van 0.3 - 0.5 graden heb je in ieder geval een eisprong. Twee dagen voor de stijging ben je vruchtbaar. Wel iedere dag op dezelfde tijd met dezelfde thermometer tempen hoor.

Als je verder gaat dokteren is het fijn als je dit al 2 tot 3 cyclussen hebt gedaan. Anders wordt je waarschijnlijk toch terug gestuurd om te gaan tempen.

Je kan er veel info over vinden als je even googled.

Succes ermee!

x-vlinder

Hoi Triesje,

Ja, ik weet het...ook een licht streepje is positief, maar hij was zoooo licht dat je toch gaat twijfelen! Ik ga donderdag voor de zekerheid nog een keer testen.
Hoop dat het bij jou volgende week ook nog positief uitpakt!!!

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan