Wat nu?

Het is niet zo dat mijn vriend (nog) geen kinderen wil maar eerder zo dat ik het niet eerlijk vind (tegenover hem en tegenover het kind dan) om zwanger te zijn terwijl we nog niet samenwonen en terwijl hij nog geen job heeft gevonden. Dat dan alles ineens snel snel zo moeten gebeuren .. neen dat is niet zo verstandig denk ik.

Daar ben ik het helemaal met je eens. Een kind verdient het om in een stabiele omgeving geboren te worden en op te groeien. Het probleem is dat soms je gevoelens de overhand beginnen te krijgen. Eenmaal weer bij mijn volle verstand weet ik dat we moeten wachten. Toch blijft het moeilijk om die gevoelens weg te stoppen.

Ik merk in een ander topic van je dat jij en je vriend toch besloten hebben om voor een kindje te gaan? Proficiat

Hoi Rayne :)

Nou, ik ben met de pil gestopt, dus we zien wel hoe het loopt. Voorlopig gebruiken we nog wel een condoom, want het beste is om toch te wachten. Ik ben gestopt omdat ik gek werd van de bijwerkingen, en ik mezelf een beetje kwijt was. Dus ik wil nu gewoon ontpillen en genieten van de komende tijd. Het is nu iets meer dan een week geleden dat ik mijn laatste pil geslikt heb, en ik merk nu al dat ik veel minder geirriteerd ben en chagerijnig, dus wat dat betreft is het echt een goede zet geweest. Hoe zit het nu bij jullie?

Groetjes Mij.

Terug
Bovenaan