Heb vandaag de voeding voor hongerige baby's opgevoerd. Hij zit nu op 3 scheppen hongerig en 2 standaard. Daar heeft hij voorlopig weer genoeg aan en drinkt de fles op 10 of 15 ml na leeg. Als hij er niet genoeg meer aan heeft en hij nog steeds normale poepluiers heeft ga ik wel helemaal over op de voeding voor hongerige baby's. Ka had de vorige keer al gezegd naar mijn moedergevoel te luisteren en deed toen ook al mengen met hongerig. Maar zat nu even met het dilemma dat hij eigenlijk naar 5 keer 200ml voeding (volgens de verpakking) en dit niet op kreeg. Had voor vannacht een fles met alleen maar hongerig klaargemaakt en hij kwam pas om half 8! Dus die houden we er in.
Maandag moet ik weer naar het cb en de ka. (fijn op 1 dag?) Zal het nog bij de kinderarts vragen en het cb kan het bekijken. Honger lijden is hier inderdaad niet nodig.
Bedankt voor jullie reacties.
Maandag moet ik weer naar het cb en de ka. (fijn op 1 dag?) Zal het nog bij de kinderarts vragen en het cb kan het bekijken. Honger lijden is hier inderdaad niet nodig.
Bedankt voor jullie reacties.